Jump to content

Lager styring - Nogle forslag til software ?


Vaupell

Recommended Posts

Efter et godt års tid med prestashop og 4 forskellige webshops.

 

Har jeg godt 1500 forskellige vare, og efterhånden et halvstort lager.

Bryder mig overhovedet ikke om lagerstyringen i prestashop, specielt fordi jeg tidligere 

har været lager ekspedient hos Dansk supermarkede, selvom det var et ringe system

de brugte (DSA) inden de skiftede til SAP, så var det væsentligt bedre end prestashop.

 

Det jeg leder efter et noget hvor jeg kan have "lager placeringer" i et "kaos" lager.

Dvs, jeg kan ligge vare ind på en vilkårlig lokalitet, også søge på varen og finde dens 

Lokation ved ordre.

 

Det behøves ikke at være gratis, men prisen skal også være rimelig, dvs ikke noget med abonnementer o.lign.

Link to comment
Share on other sites

Vi var gennem samme udfordring, fordi web-shoppen startede efter vores fysiske butik. Noget af varelageret var varer i butikken, andre på lageret. Og Prestashop kan ikke out-of-th-box lave lokationsstyring. Der findes moduler som kan. Et af dem er her: http://addons.prestashop.com/en/administration-tools-prestashop-modules/8706-advance-stock-management-pro.html 

Jeg har ikke erfaringer med modulet, da behovet for loaktionsstyring forsvandt, da vi nu udelukkende er web-baseret, og lageret er droslet ned.

 

Hint: Det du skal lede (google) efter er SKU (Stock Keeping Unit), dvs. det begreb der bruges om de attributter der anvendes til at angive en vares lagermæssige placering i et fysisk lager. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...