Jump to content

Transaktions-id på ordrebekræftelse og faktura


ktraving

Recommended Posts

Hej danske prestashop'ere

 

Jeg er i færd med at tilpasse bl.a. invoice.tpl og order_conf.html til Nets/Tellers krav om bl.a. betalingskort oplysninger, leveringstid m.v.

 

I den forbindelse er jeg stødt på en udfordring. Hvordan får jeg indsats transaktions-id?

 

I Invoice.tpl er jeg ude i

<b>{l s='Transaction-ID:' pdf='true'}</b><br />
{$order->getTransactionID()<br />}			

Men, så vidt jeg kan se findes transaction-id slet ikke i oversættelserne i PDF under  localization->translations->PDF oversættelser, så det er vel næppe muligt at hente teksten?

 

Dernæst er jeg i tvivl om getTransactionID da jeg ikke kan finde noget i dokumentationen på den.

 

Ideer, forslag og tips modtages gerne,

 

K

 

 

Link to comment
Share on other sites

Nej, det er købe tema fra Envato. Dog er mails, pdf og mange andre ting ikke ændret i forhold til default filerne (så vidt jeg kan se, når jeg tester default bootstrap)

 

Dog tror jeg vi løser problemet på en anden måde, frem for at rode for meget i koden, og dermed skabe problemer for fremtidig opdateringer. Vi overlader invoicing til vores økonomisystem i stedet. og satser på de overholder Nets/Tellers betingelser. (Det gør de)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

For, at gøre det hele lettere har du så overvejet at sammenkøre det med et ekstern faktura system? Vi har haft god erfaring med, at få det delt op. 

 

På den måde ahr vi alle vores fakturaer samlet et sted, så hvis shoppen skulle gå ned, så er det ikke et problem stadig at kunne dokumentere regnskab osv. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...