Jump to content
  • 0

Przeniesienie blocklayered nad listę produktów


sebastian.aspokorner

Question

Cześć,

jestem kompletnie zielony w kwestii prestashopu w związku z czym chciałbym Was prosić o poradę. Tak jak w temacie - chciałbym przenieść moduł blocklayered nad listę produktów (widać gdzie w załączniku). Wyczytałem, że muszę stworzyć tam nowy hook (?), ale nie mam pojęcia jak.

Używam wersji 1.4.4.1

Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
 

Pozdrawiam!

post-972414-0-13943000-1427207139_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

5 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

sam hook tutaj niewiele da, juz pomijajac fakt, ze dodanie hooka w 1.4 to istna gehenna walki z baza danych, kontrolerami.... no bez podstawej znajomosci presta nie wroze wiekszych efektow.... chociaz gdzies jeszcze, z zamieszchlycz czasow powieniem miec "pomocnika" - modul wlasnego autorstwa dodajacy takiego hook automatycznie ;) ale to pikus.

 

co do przeniesienia samego blocklayered... tutaj tez za wiele nie wroze. owszem, kiedys udala mi sie taka sztuka (http://gasgas.4vip.pl/100-txt-raga-replica) ale kosztowalo to wiecej nerwow jak czasu... no i niestety, bez wiekszej wiedzy w programowaniu modukiw tez nie zawiele zdzialasz. zeby przerzucic w ver 1.4 blocklayered musisz: raz - stworzyc mozolnie hooka, dwa - blocklayered jest scisle powiazany z kolumnami lewa i prawa, trzeba go "odpowiazac" i zmusic do pracy w nowym hook, tak po stornei kontrolera, skryptow jak i samego szablonu i jego stylu....

 

zastanow sie czy na pewno chcesz sie w to bawic ;)

Edited by deejay3 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Serdeczne dzięki za odpowiedź! Poradziłem sobie w nieco inny sposób :)