Jump to content

MyParcel module en 1.6.0.13


frank de beer

Recommended Posts

Wilde vandaag updaten naar 1.6.0.13 (gelukkig op een testaccount)

witte schermen, en hoop gedoe. bleek uiteindelijk de module van myparcel te zijn

Als ik pakket aan wilde melden, kreeg ik 404 error vanuit mijn eigen site, en niet de site van myparcel

module gedelete van server, overrides gewist, cache gewist en alles wat ik verder nog kon verzinnen gedaan, daarna module opnieuw geinstalleerd, zelfde probleem. werkt wel prima in 1.5.6 waar ik nu nog in zit

iemand daar ervaringen mee?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ik heb helaas ook de ervaring met niet werken van module. Ik heb ze een mail gestuurd maar kwam daar niet verder mee. Nu uitgezet en verwijderd. Was je reeds verder gekomen?

Wij hebben wel de stap gemaakt naar 1.6. Voelt allemaal wat degelijker.

 

Marco

Link to comment
Share on other sites

waarom een betaalde module, als het ook gratis kan... (blijf n hollander... hehe)

daarnaast heeft MyParcel nog èèn heel groot voordeel ten opzichte van die module: alles gaat vanuit de backoffice, dus ook het printen van de labels. niks hoeven te importeren in andere software. selecteer de orders waarvoor je een verzendlabel nodig hebt, klik op de button voor aanmaken, en de labels zijn aangemaakt. selecteer vervolgens de labels die je wilt printen, klik op andere button en je print tot 4 labels op 1 A4 stickervel, mooi met je eigen logo op de label. Opplakken en pakketjes naar postkantoor. Myparcel stuurt vervolgens een door jezelf aan te passen mail met track&trace met je eigen winkellogo naar de klant. Dit is allemaal in te stellen op de website van myparcel. makkelijker kan niet. daarom hoop ik dat ze snel met een update komen. tot versie 1.6.0.9 werkt t nog prima, dus hoop dat de aanpassingen niet te groot hoeven te zijn

ps 

vandaag gebeld door Myparcel. ze werken aan een oplossing, en mailen me deze als ze ermee klaar zijn. 

Edited by frank de beer (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Dat is niet helemaal waar, gratis is het niet, met myparcel betaal je gemiddeld €1,- meer per pakket, met meer als 1500 pakketten per jaar scheelt al meer dan €1300 op jaarbasis :)

Met deze module hoef je ook niets te importeren, hetzelfde als MyParcel je drukt op export en de labels worden automatisch geprint via de parcelsoftware zonder te hoeven importeren, eigenlijk werkt het daarom zelfs nog sneller dan MyParcel want je hoeft niets meer in te vullen in een popup :D 

Edited by jsonjuri (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

verzenden met myparcel is voor ons goedkoper dan via postnl. en hoe meer we verzenden hoe lager de prijs. Ik denk dat als je meer dan 1000 pakketjes per jaar verzend er wel een verschil kan zijn, maar met onze 500 stuks is myparcel echt goedkoper dan postnl. 

en de module van myparcel vult alles al in voor je. je kan in de popup wel nog kiezen voor extra verzekeren, brievenbuspost en nog wat opties, anders is het gewoon op ok klikken

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Hallo MDekker, bedankt voor je snelle reactie. Ik probeer het maar als ik een nieuwe module wil toevoegen krijg ik de volgende melding:

 

Kan ik mijn eigen modules toevoegen?

Houdt u er rekening mee dat om veiligheidsredenen, u alleen modules die worden verdeeld via de officiële marktplaats van PrestaShop kan toevoegen.

 

Ik kan dus geen bestand toevoegen/uploaden.

Link to comment
Share on other sites

kan het zijn dat je de cloud-versie gebruikt van prestashop? dan ben ik bang dat je deze module niet kunt installeren. of je moet het aan de prestashop ontwikkelaars vvragen of het mogelijk is deze module te installeren op hun servers waar jou prestashop-winkel draait. anders toch maar een goede webhost zoeken en daar prestashop installeren. dan kun je nl wel alle modules gebruiken. 

je krijgt dan ook een waarschuwing, maar wel de mogelijkheid om toch te installeren

Edited by frank de beer (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...