Jump to content
pre100

DOTPAY problem prestashop 1.6.0.11

Recommended Posts

Witam,

Mam problem z prawidłowym funkcjonowaniem modułu dotpay. Wszystko idzie dobrze do momentu w którym po dokonanej płatności klikam guzik "powrót do sklepu". Wtedy pojawia się na stronie error 500. Włączyłem raportowanie ale nic mi to kompletnie nie mówi, jestem zielony w tym temacie.

W załączniku przesyłam screana z raportu błędu.

Czy ktoś jest w stanie pomóc?

Pozdrawiam

post-742037-0-37350400-1425130680_thumb.jpg

Plik payment_return.tpl  znajduje się w folderze z modułem dotpay/views/templates/hook

Po przeinstalowaniu nic się nie zmieniło :/ , chyba że to wina właśnie hostingu...

edit:

sprawdziłem działanie modułu na innym hostingu, niestety sytuacja jest dokładnie taka sama :(

Edited by pre100

Skopiuj plik payment_return.tpl z katalogu hook do katalogu front.

Skopiowanie pliku payment_return.tpl z katalogu hook do katalogu front mi nie pomogło z podobnym problemem, pomogło zaś zainstalowanie nowej wersji wtyczki.

Witam,

Chciałbym dołączyć do wątku zamiast zakładać nowy. Mianowicie miałem ten sam problem ale przegranie pliku payment_return.tpl pomogło ale tylko do pewnego momentu. Po dokonaniu płatności wracam na stronę sklepu i ciągle kręci się kółko płatności Dotpay i pojawia się komunikat:

"Oczekiwanie na potwierdzenie płatności. Proszę czekać na załadowanie strony."

Próbuję wszystko robić w środowisku testowym z tesotwym kontem dotpay. Być moze tu jest problem.

Porszę o pomoc.

Według oficjalnych informacji ze strony dotpaya, ten moduł do presty jest najnowszy:

https://github.com/dotpay/PrestaShop/releases/tag/v1.4.7

Jeśli nie działa prawidłowo z prestą, zrezygnuj z ich usług.

Spójrz na politykę obsługi klienta u paypala. Wychodzi nowa presta, a za dzień lub dwa już jest aktualizacja modułu do nowej wersji presty (plus retrokompatybilność).