Jump to content
  • 0

Zlecę - konfiguracja


epstore

Question

Cześć, mam sklep stacjonarny z kosmetykami profesjonalnymi i postawiłem Prestę bo tego domagają się klienci. Docelowo chciałbym, żeby sklep internetowy komunikował się z systemem sprzedażowym (Subiekt GT) ale teraz potrzebuję po prostu coś ruszyć. Niestety internetów za bardzo nie ogarniam, radzę sobie z grafiką (pracuję jako DTPowiec).
Zleciłbym komuś, kto ma Prestę w małym paluszku, takie wstępne ustawienie, włączenie potrzebnych modułów, wywalenie zbędnych - generalnie: sensowna konfiguracja i wytłumaczenie mi co i jak uzupełniać. Oczywiście nie wykluczam stałej współpracy (jeśli będzie mnie na takową stać). Jest ktoś zainteresowany? Najchętniej z Warszawy ale się nie upieram ;)

 

Pozdrawiam

marioo

Link to comment
Share on other sites

10 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Jeżeli chodzi o integracje z subiektem to koszt około 400zł + abonament roczny (2s2) oraz około 1000 bez abonamentu (inne oprogramowanie ale nie pamiętam nazwy) albo uboższe ale działające rozwiązanie: http://integrator.komstar.pl/forum/index.php?PHPSESSID=731s6mutuhh3od58hibcjbnam3&board=3.0 (zmierzam właśnie z niego skorzystać) Niestety strona jest w przebudowie, ale forum działa.

Edited by veciak11 (see edit history)
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Panie MichałM miło że się oferujecie, jednak na ticketcie nie ma odzewu od was od 4 dni, wolałabym wiedzieć czy coś się dzieje czy nic się nie dzieje z modułem bloga. Nie poganiam ale krótka informacj typu "działamy" poprawiła by mi humor, a tak to nie wiem czy szukac tutaj na forum innej pomocy z moim problemem?

Link to comment
Share on other sites

  • 0