Jump to content

Fjerne [Shop_Navn] fra email emnefeltet


fenner

Recommended Posts

Sikkert inde i mail skabelonerne. Kim i mappen mails.

 

Udfordringen er at jeg ikke har "Email subject" feltet på mail skabelonen jeg bruger til ordrebekræftelse.

 

Jeg har kun HTML "title" tag hvori der stå: Besked fra {shop_name} men umiddelbart kan jeg ikke se at det bliver brugt når jeg modtager en ordrebekræftelse fra shoppen.

Link to comment
Share on other sites

Kan se, at du har stillet samme spørgsmål i det engelske forum. Det kan ikke rettes fra BO, men skal rettes i en fil. Hvis du googler, finder du løsninger til version 1.4 f.eks. https://www.prestashop.com/forums/topic/99395-solved-prestashop-14-remove-shop-name-from-email-subject/

 

Jeg ved ikke, om de kan bruges til 1.6. Men tag backup af dine filer og prøv, om det virker.

Edited by Prestafan1234 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Kan se, at du har stillet samme spørgsmål i det engelske forum. Det kan ikke rettes fra BO, men skal rettes i en fil. Hvis du googler, finder du løsninger til version 1.4 f.eks. https://www.prestashop.com/forums/topic/99395-solved-prestashop-14-remove-shop-name-from-email-subject/

 

Jeg ved ikke, om de kan bruges til 1.6. Men tag backup af dine filer og prøv, om det virker.

 

 

Tak for linket :-)

 

Jeg kigger på det og håber det er til at finde ud af

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Jeg har siddet med samme problem og der hjalp det engelske svar mig lidt på vej... Men det der løste det for mig, var at slette/kommentere denne linje ud:

$subject = '['.Configuration::get('PS_SHOP_NAME', null, null, $id_shop).'] '.$subject;

 

i classes/Mail.php

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...