Jump to content

Prestashop ontwikkelaar


Tom L'Ecluse

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Ik heb in Nederland tot nu toe alleen maar teleurstellende ervaringen met Prestashop ontwikkelaars/bedrijven. Het lijkt wel of er geen eentje bij zit die behalve programmeren ook snapt hoe je met een klant communiceert. Als er iemand een tip heeft voor een goede Prestashop ontwikkelaar/bedrijf dat wel open staat voor overleg met klanten, dan hoor ik graag van u! Ik ben blij dat ik zelf met KNIP werk, daar kan je tenminste a) veel meer zelf aan doen en B) zijn er bedrijven die daar wel op de juiste manier mee omgaan.

Edited by maconl
ZIe forum regels (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hoi. Jazeker, natuurlijk speelt de factor moeilijkheidsgraad ook een rol. Maar soms verwacht je dat bepaalde dingen toch redelijk te implementeren zijn. Maar met name loopt het stroef op het gebied van communicatie, tussen enerzijds wij als klant en anderzijds de techneuten. Maar goed, wie weet komen we d'r nog eens eentje tegen...  :)

Link to comment
Share on other sites

Op afstand moet normaal geen probleem zijn ,

ook al zou je iemand uit amerika of engeland nemen ,,

 

moet inderdaad toegeven dat er enkele bedrijven zijn die een shop voor iemand bouwen / aanbieden en niet eens weten waar ze mee bezig zijn (als er dan fouten optreden)

en programmeurs wel goed in het programmeren zijn maar communicatie valt soms tegen

soms kan het ook wel moeilijk zijn om de wensen goed zoals de klant het wilt om te zetten in een module of aanpassing

 

maar om antwoord op je vraag te geven , helaas ik ken ook niemand in Belgie , echter zijn er genoeg programmeurs hier op het forum aanwezig die uitdagingen aangaan

al zal je dan misschien moeten zoeken in het engels gedeelte ,

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...