Jump to content

Problemer med QuickPay Betalingsmodul


delakuer

Recommended Posts

Hejsa. Jeg har fået et problem.

Jeg har opgraderet min prestashop fra 1.5 til 1.6, men har fået et problem med quickpay modulet nu.

Når man kommer til betalingen så kan man godt vælge dankort, og man kan godt komme dertil hvor man taster kortinfo, så snart det er gjort ryger man tilbage og det er som om intet er sket. Ordren bliver ikke oprettet og der bliver ikke betalt. Når jeg er under moduler -> betaling så er den heller ikke der, men kun under moduler.  Håber nogen kan hjælpe. Har prøvet at teste med de 3 seneste versioner af deres modul. PayPal og Swipp virker fint.

Link to comment
Share on other sites

Ja. Den skal være aktiv. Eller også skal du tilføje Quickpays server (193.162.142.166) til din IP-adresse-liste.

 

 

/Kjeld

Hold kæft hvor er det utroligt man slet ikke har tænkt på det. Har stirret mig blindt på det hele dagen igår tror jeg :P Tusind tak for hjælpen.

Du har vel ikke forstand på det api noget? Quickpay ordre ID (cart id): 00014.0

Transaktions-ID: 103052083

Status: 

Quickpay error msg: Merchant ********* not allowed from IP *************

 

Det virkede heller ikke før, så har manuelt gået ind på deres side og hentet penge. Er det quickpay selv jeg skal have fat i?

Har indsat ***** i stedet for merchant id og min ip :)

Link to comment
Share on other sites

Du skal tilføje din servers IP-adresse i https://manager.quickpay.net under Indstillinger > API adgang.

 

 

/Kjeld

My man Kjeld!

Ej det var sku pænt gjort du ville hjælpe mig sådan en søndag formiddag :) Tusind tak for hjælpen, nu er vi sku klar til relaunch senere i dag! :)

 

 

Hilsen

Mads

http://www.telebiksen.dk

Edited by delakuer (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

 

Hejsa. Jeg har fået et problem.

Jeg har opgraderet min prestashop fra 1.5 til 1.6, men har fået et problem med quickpay modulet nu.

Når man kommer til betalingen så kan man godt vælge dankort, og man kan godt komme dertil hvor man taster kortinfo, så snart det er gjort ryger man tilbage og det er som om intet er sket. Ordren bliver ikke oprettet og der bliver ikke betalt. Når jeg er under moduler -> betaling så er den heller ikke der, men kun under moduler.  Håber nogen kan hjælpe. Har prøvet at teste med de 3 seneste versioner af deres modul. PayPal og Swipp virker fint.

 

 

Er det QuickPay OPC eller det andet QuickPay modul du bruger? Hos os kommer QuickPay betalingsmåden ikke engang op. Vi har forsøgt med begge slags og før virkede det upåklageligt med version 1.5.

Link to comment
Share on other sites

Hvis du kører det sammen med Zelargs OPC-modul, skal du fjerne nogle tjeks i quickpay.php. Efter sigende skulle det være beskrevet i dokumentationen til OPC-modulet.

 

 

/Kjeld

 

Ja, vi kører med Zelargs OPC-modul. Jeg kontaktede dem og nu virker det hele igen. Tak for hjælpen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...