Jump to content

[Løst] Tilføjelse til head sektionen på en cms side?


KimTheMan

Recommended Posts

Hej,

Tak for svar.

Nu har jeg kigget lidt på det. Men mit engelsk er faktisk rent elendigt. Så kan du sige mig hvor jeg præcist kan læse, at dette modul opfylder mit ovenstående ønske?

Mvh. Kim

 

Jeg ved det kan fordi jeg har brugt modulet længe på flere forskellige shops :)

 

Du kan indsætte html bokse overalt med modulet - klart det bedste modul jeg har prøvet til dette.

 

Der ved de grønne flueben hvor der står "Display block only on certain CMS pages (you can define CMS pages)". Det betyder du kan indsætte noget kun på CMS sider og endda på specifikke CMS sider.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved det kan fordi jeg har brugt modulet længe på flere forskellige shops :)

 

Du kan indsætte html bokse overalt med modulet - klart det bedste modul jeg har prøvet til dette.

 

Der ved de grønne flueben hvor der står "Display block only on certain CMS pages (you can define CMS pages)". Det betyder du kan indsætte noget kun på CMS sider og endda på specifikke CMS sider.

Jamen skal ikke indsætte bokse på cms siderne. Kun en stump kode i head filen til en bestemt side. Og det giver modulet vist ikke lov/ adgang til?

Link to comment
Share on other sites

Jamen skal ikke indsætte bokse på cms siderne. Kun en stump kode i head filen til en bestemt side. Og det giver modulet vist ikke lov/ adgang til?

 

Ah ok, har nok misforstået hvad du ville. Men jeg er rimelig sikker på modulet stadig kan bruges. Du kan evt. høre ham ad, det er Vekia her fra Prestashop forummet der har siden.

 

Hvad er det for noget kode der skal indsættes?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...