Jump to content

Productpagina sorteert niet goed


Recommended Posts

ik zit met een probleem, ik heb net een nieuwe webshop en stuit op een probleem, de product pagina sorteert niet goed, bv ik heb 6 artikelen dan begint hij met 2 artikelen, dan 1 artikel en dan weer 2, blijft dus een gat tussen zitten, heb van alles geprobeerd o.a. de navigeer module gedeinstalleerd, maar het werkt niet.

 

heeft iemand een oplossing of een aanwijzing waar het probleem kan zitten

 

hier  de voorbeeld: http://www.wokotoys.nl/39-duplo?live_configurator_token=7cec41f70c1b6b3b63968359cbf3ab02&id_shop=1&id_employee=1&theme=&theme_font=

 

 

Link to comment
Share on other sites

Hallo,

 

klopt heb een mail gehad van de maker van de template en heb de instelling op "none" gezet, maar ik wil eigelijk de blokken verkleinen en meerdere naast elkaar, neem aan dat dit ook in product_list.css moet, maar ik denk ook dat het door de winkelwagen knop komt die is erg groot.

 

welke codes moet ik weizigen om de blokken kleiner en smaller te krijgen?

 

groet

Link to comment
Share on other sites

het is niet alleen de grote van de winkelwagen knop maar de hele opbouw van de tpl

 

je hebt de mogelijkheid om de producten naast elkaar te zetten ,, <dit kan je kiezen boven de producten>

maar doordat de "" irritante page up "" knop meevliegt kan je dit als gebruiker niet makkelijk aanklikken 

je moet dan de pagina op een bepaalde plek scrollen

 

het beste kan je hiervoor contact opnemen met de template maker

Link to comment
Share on other sites

hallo,

 

ik zag in exploier dat de blokken wel klein zijn en naast elkaar, waarom krijg je dan in Firefox dan van die mega blokken?

Dat ligt aan het css van de template 

lijkt erop dat deze in verschillende browsers anders wordt weer gegeven

ook met deze zal ik de template leverancier er even op wijzen ,, 

ook in chrome heb je loeigrote blokken

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...