Jump to content

[Solved] 1.6.0.9 achterkant problemen


Recommended Posts

Ik wilde van prestashop 1.5 overstappen naar 1.6 dus ik heb een one click upgrade gedaan. Dat ging goed totdat ik zag dat het handje bij de achterkant in 1.6 linksboven blijft draaien met die pijltjes. Ik kan bij producten ook geen afbeeldingen veranderen want die laadt hij niet. Wat ik daarna heb gedaan is alles eraf gegooid en een hele nieuwe installatie van 1.6.0.9 erop gezet maar ik krijg nu weer precies hetzelfde.

Weet iemand hoe dit kan?

Edited by alicewoman1 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

heb je via de hosting admin (bv directadmin of plesk etc ) alles verwijderd of via een ftp programma ?

uiteraard moet je dan ook je database verwijderen anders wordt deze herschreven

 

het beste is dus via je hosting admin te verwijderen omdat eea wellicht nog met GID onder apache staat

dit doet filezilla dus niet verwijderen ,,en laat deze files op de server staan

 

met die upgrade had je de htaccess kunnen verwijderen en een lege ervoor in de plaats zetten

dit gebeurt wel eens vaker ,,

Link to comment
Share on other sites

Inmiddels alles gewist via de achterkant van de hosting, alles opnieuw geupload en een nieuwe database aangemaakt. Helaas nog steeds die draaiende pijltjes links bovenin :S Ik kan ook weer geen afbeeldingen zien bij de producten, dan blijft hij staan op laden... Iemand nog een idee misschien?

Image1.jpg

Edited by alicewoman1 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Heb ik net gedaan, oplossing heeft niet gewerkt helaas. Zie de afbeelding die ik heb toegevoegd.. :(

geen afbeelding ingevoegd  ;)

heb je de database ook helemaal verwijderd ? en was via de admin echt alles leeg ? dus de gehele root ?

wat je kan doen is debugging aanzetten. Hiervoor moet je /config/config.inc.php aanpassen.

 

zoek deze code:

/* Debug only */
@ini_set('display_errors', 'off');
define('_PS_DEBUG_SQL_', false);

en wijzig het in :

/* Debug only */
@ini_set('display_errors', 'on');
define('_PS_DEBUG_SQL_', true);

wat je moet veranderen is dus off in on wijzigen

als het goed is krijg je nu een foutmelding te zien

Edited by maconl (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Gedaan maar er komen geen errors. Hier is het plaatje waar je kan zien wat ik bedoel http://postimg.org/image/5mppstt71/

Hij blijft maar laden.. Linksboven doet hij dat continu, maakt niet uit welke pagina ik bekijk aan de achterkant. Bij afbeeldingen blijft hij ook maar laden, ik kan niet bij de afbeeldingen komen zoals je ziet. Kan dit met de hosting te maken hebben? 1.5 draaide altijd perfect.

Edited by alicewoman1 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...