Jump to content
  • 0

Presta 1,609 problem z koszykiem zakupowym


anelsklep@anel.sklep

Question

Witam

Mam problem i zarazem pytanie.

Opis 

Zainstalowałem sklep na czystej bazie, dokonałem wstępnych ustawień i zacząłem testy. Problem pojawił się podczas rejestracji. Po zarejestrowaniu klient loguje się i wyświetla ustawienia swojego profilu i jest ok. Po wylogowaniu i ponownym zalogowaniu nie wyświetlają się strony z profilem. Pomaga usunięcie koszyka zakupowego ze statusem ID zamówienia "Nie zamówione", po usunięciu ponownie można oglądać strony profilu użytkownika. Pozostawiłem w bazie przykładowy towar, lecz nie ma możliwości dodania go do koszyka, podobnie jak poprzednio nie wyświetla się koszyk klienta, sprawdzałem i standardowe 5 kroków zakupów i zakupy na jednej stronie. Standardowy szablon, standardowe moduły, tylko przetłumaczone na język polski.

W konfiguracji presty 1,6 jestem totalnym laikiem i nie dokońca wiem gdzie szukać błędu. Podpowiedzią może być komunikat podczas dodawania produktu do koszyka "Impossible to add the product to the cart.

textStatus: 'error'
errorThrown: 'Internal Server Error'
responseText:"

mnie to nic nie mówi.

 

Może mi ktoś pomóż w rozwiązaniu problemu?

Link to comment
Share on other sites

3 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Witam

Mam problem i zarazem pytanie.

Opis