Jump to content

[Løst] Quickpay modulet vises ikke som aktiv


Nessi

Recommended Posts

Hej,

 

jeg er så småt ved at være færdig med min shop, det sidste jeg mangler er så opsætningen af Quickpay. 

Jeg har installeret deres modul for Prestashop (ikke OPC modulet!) og jeg har tastet alle oplysningerne ind. Alligevel vil modulet ikke vises som aktiv betaling, ikke i BO og heller ikke når man går til betaling.

 

Jeg har lidt på fornemmelsen, at jeg har "glemt" et eller andet, eller indstillet noget, som jeg ikke lige kan komme på der har indflydelse på det - nogen, der har en ide hvad det kan skyldes og hvad jeg kan gøre?

 

Det er det absolut sidste jeg mangler, vil virkelig gerne igang.

 

Jeg bruger  version 1.6.0.9

 

På forhånd tak!

Link to comment
Share on other sites

Det er så hermed gjort - men problemet er der stadigvæk.

 

Kan det skyldes, at jeg har fået fjernet kunde login muligheden, også ved betaling? 

 

Har jeg misforstået et eller andet ved konfigureringen?

 
Jeg har sat flueben ved aktiver testtilstand, vis kortlogoer på forsiden, aktiver API samt Visa/Mastercard. Og selvfølgelig Quickpay ID og MD5 kode. Ordrepæfixen har jeg ladet være på 000.
Link to comment
Share on other sites

Det der med kunde login kan godt være proplemet. I standard PS checkout skal man logge ind for at se betalingsmuligheder. Kan du aktivere det igen? Og se hvad der sker.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil hive fat i ham, der har ordnet det for mig og få det prøvet af. 

 

Men ved gæst betalingen skal man jo også først indtaste sine oplysninger for at se betalingsmulighederne. Det virker for paypal og bankoverførsel.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har hjulpet Sarah og har fået løst hendes problem. Under "Avancerede parametre" > "Ydelse", var "Debug mode" blevet slået til. Dvs. kun PrestaShops egne moduler var aktive, så hverken Quickpay eller PayPal blev vist ved betalingen.

 

/Kjeld

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...