Jump to content

Erfaringer med Smart Send


Daniel79

Recommended Posts

Jeg er igang med at kikke på hvilke firmaer jeg skal bruge til at sende mine ordre til kunderne.

Og jeg skal jo så i den forbindelse have et module så kunderne kan vælge hvor det skal sendes hen.

 

 

Der er Pacsoft som jeg har forstået det understøtter PostDanmark.

 

Jeg skrev så til Swipbox og de fortalte mig at de understøtter SmartSend.dk

 

Når jeg så kikker på http://smartsend.dk se det ud til de understøtter både Swipbox, PostDanmark en flere andre... Det er jo ret smart synes jeg.

 

Pacsoft koster så ca 995,- engangspris

SmartSend koster 145,- pr md. + 1250,- i oprettelse.

 

Er der nogen der har erfaringer med SmartSend og bruger det idag ?

Det er ret tiltalende at jeg selv kan vælge hvilket firma der skal fragte mine pakker, især her i starten hvor jeg er ny og lidt usikker på hvad der passer bedst til mig og mine kunder.

 

Jeg ville meget gerne høre jeres tanker og erfaringer med SmartSend. 

Link to comment
Share on other sites

Kender intet til SmartSend, men vi bruger derimod GLS pakkeshop / erhverv som levering, det fungerer super godt og kunderne elsker det.

 

I og med der bliver færre og færre små posthuse, popper der flere pakkeshops op rundt omkring hos tankstationer og små købmænd.

 

Priserne er betydelig bedre end PostDanmark, og i mit tilfælde og så kommer GLS også og henter pakkerne hos os, derved sparer vi også tid på at skulle forbi posthuset.

Link to comment
Share on other sites

Kender intet til SmartSend, men vi bruger derimod GLS pakkeshop / erhverv som levering, det fungerer super godt og kunderne elsker det.

 

I og med der bliver færre og færre små posthuse, popper der flere pakkeshops op rundt omkring hos tankstationer og små købmænd.

 

Priserne er betydelig bedre end PostDanmark, og i mit tilfælde og så kommer GLS også og henter pakkerne hos os, derved sparer vi også tid på at skulle forbi posthuset.

 

Hvilket modul bruger i til GLS ?

 

Kan det virkelig passe der ikke er nogen der bruger Smart Send

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...