Jump to content
HeleneZ

Starta trådar

Recommended Posts

Angående problemet som varit för mig en längre tid med att starta trådar verkar ju inte bli löst trots på tryckningar till supporten på Prestashop. Jag löste det genom att öppna ett nytt konto.

• Like 1

Jag startade två nya trådar i helgen, när jag försökte med en tredje så kom jag bara till prestashop.com.

Det är fortfarande på samma sätt och väldigt irriterande när jag har frågor som jag behöver hjälp med.

Tack för tipset, får väl prova med att skapa nytt konto. :P

Det fungerade inte heller... Skapade ett nytt konto, men med det kan jag varken starta nya trådar eller göra inlägg i andras.

• You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Varför blev det plötsligt såhär??

thanks,try do other way

? ? (¯`*•.¸ ? .•° *°•.¸.• . ??? . •.¸.•°* °•. ? .¸.•°*`¯) ? ?
? ? (¯`*•.¸ ? .•° *°•.¸.• . ??? . •.¸.•°* °•. ? .¸.•°*`¯) ? ?
——————————————
v2.JPGv2.JPGv.JPGv2.JPGv2.JPG

Samma problem här :/ Försöker få hjälp med min varukorg som är tom när man beställer men kan inte göra ngn tråd ang det :/ Kommer bara till Prestashops hemsida hela tiden....

Hej!

Jag rekommenderar er att ta kontakt med Moderatorn Patrik Lindblom så fixar han det!

Hälsningar

MacRoy

Japp men hade inte tid så jag tog bort min färdiga hemsida som jag byggt upp under en månads tid o började på nytt igen :/ Skulle aldrig uppdaterat min Prestashop till den nyaste versionen, allt fungerade galant innan :/ Men man lär sig av sina misstag :) Hittade många som hade samma problem som mig med varukorgen men inte ngr konkreta lösningar o de lösningar jag hittade var på engelska o alldeles för komplicerade för mig som är en newbie ;) 

Vill gärna veta om det skulle hända ngt framöver hur man skapar en tråd då det inte fungerade när jag försökte :)

Tack på förhand!