Jump to content

Freelancer gezocht voor Onderhoud Bestaande Webshop (+- 6u/week)


Optimus_Sam

Recommended Posts

Hallo iedereen,

 

Wij zijn op zoek naar iemand die goed overweg kan met Prestashop 1.5 of 1.6. Ik heb een bestaande webshop gebouwd met Prestashop maar heb geen tijd meer voor het onderhoud. Het gaat om een rendabele webshop die reeds 2 jaar actief is in Limburg (België) en is actief in de verwarming - sanitair - ventilatie sector.

 

Het gaat om een permanente freelance opdracht die +- 6uur per week in beslag zal nemen. De taken bestaan onder andere uit het uploaden van producten, algemeen onderhoud, oplossen van bugs en eventuele nieuwe ideeën aanbrengen.

Het maakt niet uit of je student, werkzoekende of wat dan ook. Zolang je maar +- 6 uurtjes in de week kan vrijmaken om voor onze webshop te zorgen.

Interesse? Stuur me gerust een bericht met wat uitleg over jouw ervaringen met Prestashop/webdesign/marketing/ ... . Uiteraard zal ik je dan ook meer uitleg geven over onze firma en wat we specifiek van jou verwachten en bespreken we het loonpakket.

 

Dit bericht staat ook op "Job Offers" forum:

http://www.prestashop.com/forums/topic/356917-freelancer-gezocht-voor-onderhoud-bestaande-webshop/

 

 

Vriendelijke groeten,

Sam

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...