Jump to content

Hjælp til opstart og design af shop


Gunni

Recommended Posts

Hej alle sammen

 

Jeg søger en der kan oprette/designe en webshop til det firma jeg arbejder for.

 

Vi er et fysisk firma med 30 år på bagen som godt kunne tænke os at starte lidt op med netsalg, vi er flere medarbejdere i firmaet der godt kan noget med it og også webshops men vi er ingen der kan designe og få noget til at se flot ud og så har vi også andre ting der skal laves  :)

Vi vil derfor godt selv kunne vedligeholde butikken lægge nye vare ind ændre priser lave tilbuds bannere osv.

 

Vi søger derfor en der vil designe en side til os det kan godt være et standart/gratis theme der bliver til rettet lidt eller lign. det behøver ikke være noget kæmpe fancy. der skal også designes et logo da denne shop ikke skal have samme navn som det fysiske firma, igen ikke nødvendigvis noget meget smart et tekst logo eller lign.

Vi har fra vores største leverandør fået en XML fil med alle vare nr på samt billeder til disse, vi har fået af vide at det skulle være rimeligt nemt at lave et script der kan overføre disse til en webshop og dette skal også gøres, der er nok 2000 - 3000 vare så det skal kunne gøres automatisk, vi har en del flere vare ud over dette men dem vil vi selv tilføje løbende.

 

Det er vigtigt at vi får en webshop der er 99% klar evt, med post dk modul betalings gateway og den slags.

 

Vi har haft kontakt til nogle store firmaer, men vi syntes de har nogle store ideer med dertil hørende store priser, så derfor prøver vi at finde en der kan gøre det billigere med noget mere standartiseret.

 

Jeg skal måske lige specificere at det er arbejde på regning vi snakker om ikke noget Orange :D 

 

Jeg er klar over at de oplysninger jeg har givet nok ikke er nok til give nogle faste priser, men send mig en pm. hvis det har interesse så kan vi snakke videre.... 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...