Jump to content

*Løst* Tilføj et felt i Contact information block


Daniel79

Recommended Posts

Hej jeg er ganske ny med Prestashop og prøver at finde min vej rundt i dette CMS, og jeg prøver at lære at bruge de rigtige termer.

Jeg benytter PS 1.6.0.9 og standart template.

 

Mit problem er at jeg godt kunne tænke mig at tilføje mit CVR nummer til modulet Contact information block. I back office/backenden er det muligt at tilføje Firmanavn, adresse, telefon nr og email, det er ud af boksen... Jeg vil så gerne have mulighed for at tilføje mit CVR nummer, så der kommer et tekstfelt hvori jeg kan tilføje dette, og det bliver vist på forsiden efter adressen og før telefonnummeret.

 

Jeg går ud fra jeg skal ind og rette i disse filer:

blockcontactinfos.tpl

blockcontactinfos.php

config_da.xml

translations/da.php

 

Jeg er bare ikke helt klar over hvad jeg skal rette i de filer for at det kommer til at virke.

 

Er der evt et andet modul der er bedre at bruge ?

Edited by Daniel79 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Gå ind i Præferencer->Butikskontakter, og rul ned til "Kontaktoplysninger".

Skriv dit CVR nummer i feltet "Registrering", det er det feltet er beregnet til. 

(Med forbehold for, at det er lavet om i version 1.6 - I version 1.5 bruger man dette felt ).

 

Jeg har allerede skrevet CVR nummeret i det felt. Jeg ved dog ikke hvor det indhold bliver vist henne.

Idag ser min butiksinformation sådan ud

1.jpg

 

Jeg vil dog gerne have det til at se sådan ud

 

2.jpg

 

Det indhold der bliver vist i Butiksinformation stammer fra modulet "Kontakt information blok v1.1.1"

I dette modul er det ikke muligt at tilføje CVR nummeret, og som standart viser den adressen i en lang linie.

 

Jeg kan bare ikke gennemskue hvordan jeg skal få det til at blive som på det nederste billed.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...