Jump to content

Opgelost - Modules vertalen lukt niet


Eriekje

Recommended Posts

Ik wil graag het woord contacteer ons veranderen naar contact. Nu heb ik hier gelezen dat ik dat aan kan passen bij de vertalingen. Helaas krijg ik onderstaande foutmelding als ik probeer de modules te vertalen.

 

Waarschuwing! Uw PHP-configuratie begrenst het maximum aantal velden die geplaatst kunnen worden in een formulier

1000 Voor max_input_vars.
Vraag uw hostingprovider om dit limiet te verhogen naar 3165 minstens, of u zal de vertalingsbestanden moeten aanpassen.

 

Kan ik dit ook ergens anders aanpassen? Het gaat me eigenlijk alleen om het woordje contacteer.

 

Alvast bedankt, Erika

Edited by Eriekje (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

inderdaad je hoster kan de vars aanpassen 

 

in je map themes -> default of

themes -> eigen thema

heb je een map met translations daarin zie je een nl map en daarin nl.php

hier zitten ook een hoop vertalingen in 

 

download de nl.php en open deze met notepad++ <gratis te downloaden>

Edited by maconl (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Ik heb geprobeerd om het via mijn provider aan te latten passen maar dat gaat niet zo makkelijk. Eigenlijk gaat het me maar om dat ene zinnetje: Contacteer ons! Nu heb ik gekeken naar de map translations maar die zit er al niet in. Ook niet bij de default map. Wel staat er een map lang in met daarin de nl.php. Deze heb ik al aangepast maar geen resultaat!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

dan even force compile doen , ook de cache 

dan even je webbrowser ook even leegmaken ,,

maar volgens mij staat het er nog een keer in

heb je misschien een linkje ? en dan even zeggen welke je bedoeld <kan via prive bericht>

 

maar omtrent de vars aanpassen is 5 tot 10 sec werk voor een hoster 

dus niet de vertaling aanpassen maar hij moet op de server de vars van 1000 naar 3500 verhogen

dan is jou probleem ook opgelost en ook voor de toekomst

Link to comment
Share on other sites

het is via ftp themes dan naar map Evabia dan naar de map lang ,, dan naar het bestand nl.php

 

wat geeft de ftp aan als je op nl.phpklikt en je kiest dan bekijken ?

staat daar het aangepaste tekst in of contacteer ons

 

het kan zijn dat als je het theme via prestashop hebt geinstalleerd dat de rechten op apache staan ipv op jou rechten 

in dat geval kan je aanpassen wat je wilt maar zal je nooit de nl.php kunnen uploaden naar je server ,,

 

maar ook als je de aangepaste nl.php upload naar de server krijg je dan in het bovenste gedeelte van je ftp geen rode regel dat het mislukt is ?

Link to comment
Share on other sites

Ik heb alles stapsgewijs weer gedaan, ik krijg geen meldingen, geen rode regels en ik heb nu voor de test het woord aangepast naar Kontact met een K.... Als ik dan naar mijn winkel ga, staat er nog steeds contacteer ons en zodra ik daarop klik ga ik naar het contactformulier waar boven in Kontact met een K staat. Ik heb het idee dat ik niet bij de juiste vertaling zit en toch bij de modules moet zijn of klopt dit niet? 

Link to comment
Share on other sites

het blok dus de verwijzing is blockcms

als je via modules gaat en dan block cms daar zit het in bij informatie

 

in je thema zit het zover ik weet gewoon in je lang van je thema

of heb je daar ook een map modules wellicht dat het daar staat

 

je moet ook even cache uitzetten en force compile doen 

 

een andere optie is ,, download de gehele webshop (bestanden) 

download agent ransack 

open dit prograamma type als zoekwoord contacteer ons en geef aan de map met je webshop waar hij moet zoeken 

hij geeft je nu alle files aan waar het woord in voor komt 

Link to comment
Share on other sites

Inmiddels is het me gelukt met Agent Ransack. Er waren nog 4 bestandjes waar de naam in voor kwam! Enorm bedankt voor het meedenken en het geduld. Kan ik trouwens de cache nu weer aanzetten of maakt dat verder niet uit? 

Ik wacht nu op de reactie van mijn provider zodat ik binnenkort alle modules kan vertalen.  

Link to comment
Share on other sites

Inmiddels is het me gelukt met Agent Ransack. Er waren nog 4 bestandjes waar de naam in voor kwam! Enorm bedankt voor het meedenken en het geduld. Kan ik trouwens de cache nu weer aanzetten of maakt dat verder niet uit? 

Ik wacht nu op de reactie van mijn provider zodat ik binnenkort alle modules kan vertalen.

 

fijn dat het je eindelijk is gelukt :) cache kun je nu weer gewoon inschakelen.
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...