Jump to content

Pagina niet meer zichtbaar na installeren


Recommended Posts

Ik heb Prestashop (1.6.0.8) geïnstalleerd rechtstreeks vanuit het cPanel van mijn Amerikaanse provider.

Zeer gebruikersvriendelijk en zo. Ik kan de standaard gewoon wijzigen.

 

Maar, als ik heb afgesloten en ik wil er bv de volgende dag weer in dat is a. de pagina niet meer zichtbaar ('the website is under construction')  en b. ik kan niet meer inloggen simpelweg om dat de adminpagina niet meer benaderbaar is.

 

Ik heb al enkele keren de boek opnieuw geïnstalleerd, maar het probleem houd ik.

Wat doe ik fout? 

Link to comment
Share on other sites

Ik heb Prestashop (1.6.0.8) geïnstalleerd rechtstreeks vanuit het cPanel van mijn Amerikaanse provider.

Zeer gebruikersvriendelijk en zo. Ik kan de standaard gewoon wijzigen.

 

Maar, als ik heb afgesloten en ik wil er bv de volgende dag weer in dat is a. de pagina niet meer zichtbaar ('the website is under construction')  en b. ik kan niet meer inloggen simpelweg om dat de adminpagina niet meer benaderbaar is.

 

Ik heb al enkele keren de boek opnieuw geïnstalleerd, maar het probleem houd ik.

Wat doe ik fout? 

Na installatie is waarschijnlijk de adminpagina gerenamed.

Wat je kunt doen is na installatie middels FTP of de bestandsverkenner van cPanel uitzoeken welke naam de admin folder heeft gekregen en die foldernaam gebruiken om de adminpagina te benaderen. Daarna kun je jouw ip-adres toevoegen aan de onderhoudsinstellingen zodat je zelf de frontoffice van de shop kan zien en verder kan met inrichten van je shop.

Link to comment
Share on other sites

De adminnaam had ik idd gewijzigd. 

Ik kon er vandaag overigens weer in en werd er na een uur of twee weer uitgegooid. Toen kon ik er een kwartier niet in.

Ik heb nu zoals je schreef mijn ip-adres ingevuld. Ik zal even afwachten of dat iets uitmaakt.

 

Zeer bedankt voor je antwoord!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...