Jump to content

Track&Trace;


rene123

Recommended Posts

cach is geleegd wel heb ik de volgende meldingen :

 

Er zijn 3 waarschuwingen Verberg waarschuwing

-----------------------------------------------------------------------

 

Verder krijg ik het lokaal ook niet werkend :(

Edited by ericosman (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Oke alvast bedankt! Verder had ik order.php even hernoemd naar order.phpp en toen kreeg ik geen error meer maar nu ik hem heb vernoemd naar order.php krijg ik geen error hoe kan ik het beste de cach legen?

De error heeft niks te maken met de cache. Verwijder de /override/classes/order/Order.php van je server totdat ik de update klaar heb ;)

Link to comment
Share on other sites

Update : door public function getShipping()

{
$shipping = parent::getShipping;

 

 $shipping = parent::; te veranderen in : 

 

public function ships()
{

$shipping = parent::ships;

 

shipping = parent::getships;

 

Daarna werkt de pagina goed maar als ik het verwerk krijg ik :

 

Notice: Undefined variable: cookie in /home/pbxi137727/domains/domein.nl/public_html/webwinkel/override/controllers/admin/AdminOrdersController.php on line 44

Notice: Trying to get property of non-object in /home/pbxi137727/domains/domein.nl/public_html/webwinkel/override/controllers/admin/AdminOrdersController.php on line 44

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/pbxi137727/domains/irepaircentrum.nl/public_html/webwinkel/override/controllers/admin/AdminOrdersController.php:44) in/home/pbxi137727/domains/domein.nl/public_html/webwinkel/classes/Tools.php on line 141

 

 

 

 

------------------------------------------------------

 

Verder werkt het 100%

Edited by ericosman (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Update : door public function getShipping()

{
$shipping = parent::getShipping;

 

 $shipping = parent::; te veranderen in : 

 

public function ships()
{

$shipping = parent::ships;

 

shipping = parent::getships;

 

Daarna werkt de pagina goed maar als ik het verwerk krijg ik :

 

Notice: Undefined variable: cookie in /home/pbxi137727/domains/domein.nl/public_html/webwinkel/override/controllers/admin/AdminOrdersController.php on line 44

 

Notice: Trying to get property of non-object in /home/pbxi137727/domains/domein.nl/public_html/webwinkel/override/controllers/admin/AdminOrdersController.php on line 44

 

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/pbxi137727/domains/irepaircentrum.nl/public_html/webwinkel/override/controllers/admin/AdminOrdersController.php:44) in/home/pbxi137727/domains/domein.nl/public_html/webwinkel/classes/Tools.php on line 141

 

 

 

 

------------------------------------------------------

 

Verder werkt het 100%

:o

Link to comment
Share on other sites

Fatal error: Undefined class constant 'getShipping' in/home/pbxi137727/domains/irepaircentrum.nl/public_html/webwinkel/override/classes/order/Order.php on line 10

ECNMxqe.png

 

 

Update : door public function getShipping()

{
$shipping = parent::getShipping;

 

 $shipping = parent::; te veranderen in : 

 

public function ships()
{

$shipping = parent::ships;

 

shipping = parent::getships;

 

Daarna werkt de pagina goed maar als ik het verwerk krijg ik :

 

Notice: Undefined variable: cookie in /home/pbxi137727/domains/domein.nl/public_html/webwinkel/override/controllers/admin/AdminOrdersController.php on line 44

 

Notice: Trying to get property of non-object in /home/pbxi137727/domains/domein.nl/public_html/webwinkel/override/controllers/admin/AdminOrdersController.php on line 44

 

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/pbxi137727/domains/irepaircentrum.nl/public_html/webwinkel/override/controllers/admin/AdminOrdersController.php:44) in/home/pbxi137727/domains/domein.nl/public_html/webwinkel/classes/Tools.php on line 141

 

 

 

 

------------------------------------------------------

 

Verder werkt het 100%

Naar aanleiding van bovenstaande toch maar even een kleine update gemaakt.

PostNL_track_trace_ps15x_v1.3.zip

Edited by scorpionsworld (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Je bent de beste het werkt!

edit :

op de bestelling pagina

 

 Warning: strcasecmp() expects exactly 2 parameters, 4 given in/home/pbxi137727/domains/domein.nl/public_html/webwinkel/override/classes/order/Order.php on line 32

Warning: strcasecmp() expects exactly 2 parameters, 4 given in/home/pbxi137727/domains/domein.nl/public_html/webwinkel/override/classes/order/Order.php on line 32

 

maar ik ga vanavond proberen met de "oude" order.php

Edited by ericosman (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Je bent de beste het werkt!

edit :

op de bestelling pagina

 

 Warning: strcasecmp() expects exactly 2 parameters, 4 given in/home/pbxi137727/domains/domein.nl/public_html/webwinkel/override/classes/order/Order.php on line 32

Warning: strcasecmp() expects exactly 2 parameters, 4 given in/home/pbxi137727/domains/domein.nl/public_html/webwinkel/override/classes/order/Order.php on line 32

 

maar ik ga vanavond proberen met de "oude" order.php

het word steeds gekker. Bedoel je de check out pagina?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

bij mij wordt de email wel verstuurd alles werkt, maar de email bevat geen tracking code !

-in de transit email staat de {followup} link

-in de carrier zit een link die de juiste stuctuur bevat (bij gaat het om het belgische bpost, vorige versie prestashop werkte wel)

de gebruikte url: https://www.bpost.be/etr/base/searchdetails.do?method=getDetailsSearchResults&lang=nl&barcode=@

Als ik de @ vervang door de originele track code werkt de url

echter wordt de url niet zichtbaar in het verzonden emailtje 

 

 

iemand een idee?

Ik werk met v 1.5.6.0

 

Mvg,

Pedes

Edited by pedes (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

bij mij wordt de email wel verstuurd alles werkt, maar de email bevat geen tracking code !

-in de transit email staat de {followup} link

-in de carrier zit een link die de juiste stuctuur bevat (bij gaat het om het belgische bpost, vorige versie prestashop werkte wel)

de gebruikte url: https://www.bpost.be/etr/base/searchdetails.do?method=getDetailsSearchResults&lang=nl&barcode=@

Als ik de @ vervang door de originele track code werkt de url

echter wordt de url niet zichtbaar in het verzonden emailtje 

 

 

iemand een idee?

Ik werk met v 1.5.6.0

 

Mvg,

Pedes

Wat word wel zichtbaar in de verzonden email? {followup} in plaats van de url? dan zit er een fout in de nederlandse email template.

Link to comment
Share on other sites

Wat word wel zichtbaar in de verzonden email? {followup} in plaats van de url? dan zit er een fout in de nederlandse email template.

Beste scorpionsworld er is niets zichtbaar ook niet de {followup}

 

 

hier het stukje uit de email template:

<td align="left">
				Uw volg uw bestelling via de Track & Trace nummer link:<br />
                <a href="{followup}">{followup}</a>
				<br /><br /><br />
                <span style="color:#2c465c; text-decoration:none; font-weight: bold;">Alle bestellingen worden verzonden via BPost.</span><br />
                Indien niemand aanwezig bij aflevering met BPost dan kan u telefonisch een tweede aanbieding vragen of het pakket binnen de 14 dagen in het postkantoor of PostPunt afhalen.<br />
                Tweede aanbieding aanvragen bel : 022 012345 (internationaal: +32 22012345).<br /><br />
                
			</td>

dit is een stukje prinscreen van de ontvangen email

tracktrace.jpg

 

 

 

Enig idee waar dit zou kunnen aan liggen?

In een webshop prestashop v1.5.4.1 waar ik de vorige versie van uw track&trace heb geïntegreerd werkt het perfect.

 

 

Mvg,

Pedes

Edited by pedes (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Beste scorpionsworld er is niets zichtbaar ook niet de {followup}

 

 

hier het stukje uit de email template:

<td align="left">
				Uw volg uw bestelling via de Track & Trace nummer link:<br />
                <a href="{followup}">{followup}</a>
				<br /><br /><br />
                <span style="color:#2c465c; text-decoration:none; font-weight: bold;">Alle bestellingen worden verzonden via BPost.</span><br />
                Indien niemand aanwezig bij aflevering met BPost dan kan u telefonisch een tweede aanbieding vragen of het pakket binnen de 14 dagen in het postkantoor of PostPunt afhalen.<br />
                Tweede aanbieding aanvragen bel : 022 012345 (internationaal: +32 22012345).<br /><br />
                
			</td>

dit is een stukje prinscreen van de ontvangen email

tracktrace.jpg

 

 

 

Enig idee waar dit zou kunnen aan liggen?

In een webshop prestashop v1.5.4.1 waar ik de vorige versie van uw track&trace heb geïntegreerd werkt het perfect.

 

 

Mvg,

Pedes

Vreemd dat er nu helemaal niks verschijnt. Ik zou eerlijk gezegd niet zo goed weten waar het aan zou kunnen liggen.

Dan zou ik het probleem moeten zien te reproduceren.

En je hebt mijn aanpassing gebruikt en aangepast om BPost track&trace te kunnen gebruiken?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Beste,

 

Ik heb de bestanden van "PostNL_track_trace_ps15x_v1.2.zip" overgezet naar mijn [ROOT]/override folder. Hierna heb ik de track&trace link van PostNL toegevoegd aan mijn vervoerder.

 

Alleen nu krijg ik in de mail wel de link met de track&trace code maar hier wordt niet automatisch de postcode (&P=0000XX) achter gezet. Hoe los ik dit op?

 

Ik gebruik PS versie 1.5.6.2

 

Met vriendelijke groeten,

Roel

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Mooi stukje werk. Echter als je ook werkt met internationale zendingen is het volgende misschien handiger.

 

Voor de vervoerder PostNL vul je de tracking URL in -> http://www.postnlpakketten.nl/klantenservice/tracktrace/basicsearch.aspx?lang=nl&B=@

 

Heb je een nederlandse zending dan vul je in de BackOffice bij het veld Orders-Tracking Number het volgende in :

trackingnummer&P=postcode  (voorbeeld 3SABCD123456789&P=1111AA )

 

voor buitenlandse zendingen :

trackingnummer&I=True  (de letter achter & is een hoofdletter "i")

 

Verder hoeft er niets aan de code te worden aangepast.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 3 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...