Jump to content

Integration med Visma Epos


theman7300

Recommended Posts

Jeg kender ikke noget til Visma, men jeg har selv kodet et lagerstyrings interface til OpenBravo.

Jeg har lagt hele koden ud på Prestashop forum. Den ligger i tråden her: http://www.prestashop.com/forums/topic/216196-mysql-mssql-stock-sync-update-script/ 

 

Du kan jo prøve at kigge hvordan det er gjort, og hvis du har adgang til Vismas interne databasestruktur, så skulle det være en overkommelig opgave at kode.

 

Mit script er ret simpelt, og er beregnet til at køre med jævne mellemrum i løbet af dagen. 

Den rigtige løsning vil naturligvis være at sætte SQL triggere, så synkroniseringen sker momentant når der sker ændringer - selvfølgelig under forudsætning af at både web- og fysisk shop trækker af det samme lager.

 

I øvrigt har jeg MEGET gode erfaringer med OpenBravo. Det har kørt konstant i 3 år - serveren har aldrig været genstartet, og der har aldrig været den mindste fejl. Det er et gratis produkt - og kan stadig hentes i den gratis version - selv om udviklerne har gjort det til et kommercielt produkt i dag.

 

Måden jeg kører OpenBravo på er, at jeg har et par Windows maskiner stående og køre frontenden. Dem kan man så enten tilgå direkte i butikken, eller man kan bruge en terminalemulator på iPad. Jeg bruger nogle små Motorola Bluetooth stregkodelæsere som synkroniserer fint på iPad, og jeg sender print (bon) via en printserver. Det fungerer faktisk så godt, at vi også i butikken nu kun bruger terminalemulerede apparater - det har kørt hver dag i næsten tre år nu - uden problemer (andet end at det hele selvfølgelig lukker ned hvis/når netforbindelsen ryger). Det klarer vi ved at jeg bruger en router som både har en ADSL udgang og en Mobilbredbånd, og selv skifter mellem dem hvis ADSLen falder ud.  Det virker. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Hej hej,

 

Vi har stor erfaring i at udføre integrationså det er  prestashop med kassesystem .

Vi er en større spiller på det danske markeds for kassesystemer og betalignsterminaler, og vi benytter selv prestashop.

 

Med et smart kassesystem som leveret som software-as-a-service så er skal man ikke bølve meget med teknikken.

 

Jeg sparrer og hjælper gerne med konkrete spørgsmål på integration ml. POS og web.

 

/kasper

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...