Jump to content

Image slider for your homepage prestashop 1.6 - Størrelsen og placringen af billederne


duck2412

Recommended Posts

Hej

 

Jeg er gået fra Prestashop 1.5 til 1.6. Billederne i min image slider opfører sig ikke helt som jeg vil have det.

 

Indtil nu har jeg 2 produkter, der vises i image slideren, men de har forskellig størrelse. Det ene billede fylder næsten hele blokken, mens det andet billede fylder ca. 1/4.

 

Det store billede er placeret så der er lidt mere luft til højre på siden end der er til venstre og det lille billede er placeret oppe i venstre hjørne.

 

Hvordan får jeg billederne til at have samme størrelse samtidig med de er centreret i blokken, så der er lige meget luft rundt om billedet?

Link to comment
Share on other sites

Et link til din side, ville hjælpe gevaldigt. Og det gælder helt generelt for alle fejl (og så mange oplysninger som muligt)

Specielt når langt de fleste af os, der har brugt PrestaShop i årevis, ikke er skiftet til 1.6.

Vi er nødt til at se, hvad I ser.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har vedhæftet 2 screenshots, der illustrerer problemet.

 

På test 1 fylder billede hele området og knapperne til at skifte mellem billederne i sliden er synlige. Jeg ved dette er fordi baggrunden er mørk, så jeg søger også svar på, hvordan jeg flytter disse knapper og ændrer deres farve/udseende.

 

På test 2 er billedet mindre. Det er placeret i venstre øverste hjørne. Her ville jeg gerne, at det var centreret i modulet.

 

Altså at det så ud som på test 3, hvor knapperne til at skifte mellem billederne var synlige og evt. havde et andet udseende mindre voldsomt udseende. Evt. at de var placeret centralt under billedet.

post-812068-0-55391500-1404557152_thumb.jpg

post-812068-0-03978100-1404557153_thumb.jpg

post-812068-0-54982900-1404557153_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...