Jump to content

Forskellige forsendelsmåder "carrier" på samme ordre


toptunet

Recommended Posts

Hej..

 

Jeg sidder med en udfordring.. 

 

Jeg sælger dels et antal serviceydelser som er oprettet som fysisk vare, og herudover nu også et fysisk produkt som skal sendes med  post danmark.

 

Jeg har oprettet vores egen virksomhed som "carrier" - da presta tilsyneladende kræver at der jo er en "carrier".

 

Nu skal jeg så have post danmark ind også - og spørgsmålet er nu, hvordan jeg håndtere dette..

 

En kunde kan jo sagtens vælge både en fysisk vare som skal sendes med postdanmark, og en service som vi selv leverer.. hvordan vil presta håndtere dette, og hvordan er muligheden for "delfakturering" - dvs. fakturering af det som er leveret..?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor opretter du en serviceydelse som en fysisk vare.

 

Den skal da være en virtual vare.

 

Så giver det hele sig selv.

 

Ellers kan du under forsendelse på den enkelte vare angive hvilket forsendelsesfirma, der skal benyttes.

Edited by Guest (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Ja, det var også min første tanke, da jeg oprettede shoppen.. der er jo så bare det ved det, at man ikke lige han have en virtuel vare med variater. Vores services baserer sig på m2 - dvs at for hver af vores services, er der en varer, med tilhørende varianter, og det kan jeg da ikke med en virtuel varer - eller er der noget jeg har misforstået der ?

Link to comment
Share on other sites

OK, så kan løsningen med selektiv valg af forsendelsesmetode på hver enkelt vare måske benyttes.

 

Jeg har ikke selv testet den af. Men prøv.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...