Jump to content

Is het mogenlijk om de pictures van de picture gallery in een groter formaat naar een pdf te krijgen


immorent

Recommended Posts

als ik een product pdf maak zijn de foto's miniaturen en allemaal op een rijtje.

ik wil 2 foto's naast elkaar hebben en daaronder de andere foto's dus steeds 2.

is dit mogenlijk?

Je wilt de thumbnails van de productfoto's in een soort 2-koloms rasterweergave op de productpagina?

Link to comment
Share on other sites

Je wilt de thumbnails van de productfoto's in een soort 2-koloms rasterweergave op de productpagina?

Hallo scorpionsworld,

 

Bedankt voor je snelle reply.

 

ik heb de product naar pdf module deze neemt de settings van de product page en daarom krijg ik de thumbnails klein en op 1 rij op de pdf dus als ik dan alle foto's toevoeg in de optie van de module dan krijg ik die. Maar dan moeten de mensen die de pdf downloaden een vergrootglas nemen om wat te kunnen herkennen op de foto's. Daar ik de pdf module gebruik als exposé optie voor mijn klanten zou ik willen dat die thumbnails groter op de pdf komen en dan inderdaad 2 per kolom. Heb de ontwikkelaar van module al een mail gestuurd maar die reageert niet. dus als de oplossing dan ligt in dat ik op de product pagina de thumbnails in 2-koloms rasterweergave heb zou dat ook goed zijn voor me.

 

Hier is de link naar mijn website, zodat je kunt zien wat ik bedoel bekijk de pdf daar maar eens.

 

http://www.real-estate-gran-canaria.nl/nl/playa-del-ingles/17-bungalow-met-2-slaapkamers-in-playa-del-ingles.html

 

 

groetjes Albert.

Edited by immorent (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...