Jump to content

Callback URL fejlede - periodisk fejl i 1.5.6.2


Prestafan1234

Recommended Posts

Min shop jojoba.dk kører 1.5.6.2 og jeg er indimellem begyndt at få mails efter ordrer er modtaget om at Callback URL fejlede. Jeg bruger ikke Callback URL i Quickpay, da jeg faktisk ikke er klar over, hvordan det benyttes.

 

Men det underlige er, at det kun er sommetider jeg får fejlen - jeg har aldrig oplevet det, da shoppen kørte version 1.4. Jeg tænker, om det kan skyldes, at shoppen er for langsom om at svare under ordreforløbet? Ordrene går fint igennem alligevel, men det er en lidt træls fejl alligevel.

 

Jeg har ikke hørt om fejlen fra nogle af de kunder, jeg laver PrestaShops for, så det får mig jo til at tænke, at det kun er noget der sker i min shop.

 

Er der andre, der oplever det samme?

 

Shoppen er hostet hos Meebox på et PRO-hotel, så jeg vil jo tage fat i Meebox, hvis fejlen ikke er noget andre oplever.

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruger heller ikke callback url hos Quickpay. Og jeg oplever ikke samme problemer.

 

Nu har jeg jo haft "nogle" diskussioner med Meebox ang PRO21, især i december og januar måned.

 

Om din shop (LÆS serveren) er for langsom ved jeg ikke. Men næste skridt må være Meebox.

Link to comment
Share on other sites

Har oplevet det samme, før i tiden og det har altid hjulpet hvis man ryder op i sine forladte kurve.. prestashop bo bliver langsom når der er for mange af dem. og derved kan callback tiden blive for lang. og derved misses..

 

Aupino

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke oplevet det før jeg installerede version 1.5 - jeg aldrig haft problemet i min 1.4 (som jeg havde i 4 år og hvor jeg kun sjældent slettede forladte indkøbskurve). Da min shop er en ren installation, der kun har været online i 2 måneder, har jeg ikke mange forladte indkøbskurve

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...