Jump to content

ordrestatus'ser..


toptunet

Recommended Posts

Hej..

 

Jeg er gået lidt i stå omkring ordrestatusser..

 

er det ikke muligt selv at bestemme, hvilken status en ordre skal have, udfra betalingstypen.

 

faktisk vil jeg gerne have samme status - uanset hvilken betalingsform der er valgt, og ikke som det køre nu, hvor den sætter status, netop efter om det er kort, faktura etc.. ?

 

På forhånd tak ;-)

Link to comment
Share on other sites

Ordrestatusser er bare SÅ grundlæggende meget integreret i systemet, så hvis du vil ændre det, så skal du ind og rette i ret meget kode.

 

Hvad er der galt med forskellige ordrestatusser, afhængig af betalingstypen?

 

For nylig var der en, som slettede dem alle sammen, og oprettede sine egne. Det gik gruelig galt for ham.

 

Så mit råd: Lad det være som det er. Hvis du er utilfreds med teksten på ordrestatussen, kan du ændre den.

Men lad være med at ændre på ordrestatusser.

Link to comment
Share on other sites

Hej..

 

Jeg er gået lidt i stå omkring ordrestatusser..

 

er det ikke muligt selv at bestemme, hvilken status en ordre skal have, udfra betalingstypen.

 

faktisk vil jeg gerne have samme status - uanset hvilken betalingsform der er valgt, og ikke som det køre nu, hvor den sætter status, netop efter om det er kort, faktura etc.. ?

 

På forhånd tak ;-)

 

Hej TopTunet,

 

 

Her hos mig kan jeg kan gå ind på en ordre, også vælge hvilken status en ordre skal have, og dernæst klikke "Add"...?

 

- Dette kan du måske også gøre hvis du som jeg bruger version 1.5.4?

 

Du skal ind på en ordre, også oppe i venstre hjørne, klikke på drop-down-menuen, vælge hvad du ønsker at ændre det til, og klikke Add eller Gem...? :)

 

- Var det det du mente, eller har jeg helt misforstået dit spørgsmål?

 

 

Vh. Birger

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...