Jump to content

[Løst] Tjekker ikke felter når quickpay modul er aktiveret under OPC modul


KimTheMan

Recommended Posts

Hej,

Fik nyt tema. Og fik peter til at tilpasse opc modulet. Og fik det åbenbart ikke helt gennemtestet på testshop inden jeg smed det over på rigtig shop (som nu er lukket)

 

Men har efterfølgende opdaget, at når jeg markere betaling som dankort (quickpay). Så tjekker den pludselig ikke om felterne er udfyldt. Og der sker altså ikke noget, når man trykker på "Jeg bekræfter min ordre"

 

Sætter jeg bankoverførelse som betaling kører det fint.

 

(Har skrevet til peter, men ved han svarede mig i morges. Og er bange for at han først kommer med et svar i morgen så shoppen skal være lukket 1 dag mere)

 

Nogen der kender dette problem og måske har et løsnings forslag?

 

Mvh. Kim

Edited by KimTheMan (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Så må jeg jo hellere komme med et indtspark her.

 

Nu skriver du at det er et nyt theme...

 

Jeg formoder, at du kører PS 1.5.6.x og bruger Peters  nyeste modul (som er til 1.6.x.x.)

 

Der har jeg haft kontakt til Peter med 2 issues:

 

Jeg skriver dem her, blot til information.

 

1) uanset om man vælger Quickpay, så vælger den en andet betalingsmetode.

Peters svar:

"OK, I see now, the problem is that on PS 1.5, quickpay is using older template style and that fails to parse with OPC module.

To fix that, please go to /modules/quickpay folder and copy file quickpay16.tpl to quickpay.tpl - this will overwrite old payment layout with new PS 1.6 layout and OPC should parse it well then.
"

 

2) Hvis kunden (mig) glemmer at hakke "Terms and Conditions" af, så står fejlmeddelelsen forkert. 

Peters svar:

"This is a bug in /modules/onepagecheckout/views/css/three-column-opc-custom.css, please remove this style:

#opc_tos_errors {

  margin-left: 300px;
}

 

Og for andre interesserede, så har jeg fået dette link fra Peter. det indeholder nogle interessante ting. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...