Jump to content

Brug af Tradedoubler i PS


SoluNOiD

Recommended Posts

Hej

 

Jeg prøver at bruge tradedoubler koder i html/content box moduler. Når jeg indtaster en test tekst så placeres den rigtig nok i "LeftColumn" på min produktsider. Men så snart jeg paster koden ind i modulet, så vises reklamen nederst på siden under footer i venstre side.

 

Koden ser således ud:

<script type="text/javascript">
var uri = 'http://impdk.tradedoubler.com/imp?type(iframe)g(19985500)a(2404871)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('<iframe src="'+uri +'" width="300" height="250" frameborder="0" border="0" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no"></iframe>');
</script>

Hvorfor holder den sig ikke i det område som modulet er "hooked"??

 

Jeg kører med PS 1.6.0.6 og Soopathemes Tema "London"

 

Hilsen

Stephan

Edited by [email protected] (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hej Prestafan

 

Jeg har siden kørende i maintenance mode og agter ikke at sætte den live i catalog mode, da jeg stadig er i gang med tilpasninger.

 

Jeg mente ellers jeg havde forklaret det, så det var til at forestille sig. Jeg har lavet et screendump som så måske forklarer det.

 

tradedoubler.png

 

 

Cheers

 

Link to comment
Share on other sites

Det hjælper jo lidt, så man ikke skyder helt i blinde;-) Har du tjekket under Moduler - Positioner, at HTML boksen rent faktisk er "hooked" i Left column? Hvis den er det, kan det være, der ikke er nok plads i bredden. Så kan du jo prøve at ændre

width="300"

til eksempelvis

width="200"
Link to comment
Share on other sites

Hej Prestafan

 

Jeg har prøvet at ændre på størrelsen. Helt ned til 150 x 150. Og reklamen bliver liggende i bunden under footer.

 

Modulet er hooked på displayLeftColumn og displayLeftColumnProduct

 

og ikke andre steder.

 

Der lå et andet theme-bestemt modul på denne plads, og den har jeg disabled. Derfor undrer det mig, når der nu har været et andet modul på stedet, at det skal være vanskeligt at placere dette script her.

 

Men når jeg bare skriver en simpel uformatteret tekst, så placeres den rigtig. Så der må være et eller andet i koden, som overstyrer placeringen...

 

 

Link to comment
Share on other sites

Der må være noget galt med din script kode. Jeg har prøvet at sætte den ind i min testshop både i en HTML boks og direkte i en templatefil. Enten vises indholdet slet ikke, eller også fjernes alt andet indhold i shoppen, så der kun vises tradedoubler på siden. Så jeg tror, du skal have en ny stump kode.

Link to comment
Share on other sites

Hej

 

Det er muligt at koden har fejl. Men jeg har prøvet med et hav af forskellige typer koder fra tradedoubler. Og de opfører sig alle ens. Uanset om det er en iframe kode eller javascript kode. Jeg har også prøvet med forskellige HTML blocks. Det samme resultat over hele linjen. Så må jeg prøve at åbne en ticket hos dem der har lavet temaet. Det kan være de har nogle ideer.

 

Tak for nu

Link to comment
Share on other sites

Det kan du have ret i. 

 

Ja, jeg har slået iframe til i min shop. 

 

Een af de HTML blocks jeg har prøvet, kommer fra det tema jeg kører lige nu, så det kunne være man kunne anspore dem til at komme med et løsningsforslag...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...