Jump to content

T&T retur fra Pacsoft


AndersHelbo

Recommended Posts

Hej

 

Er der nogen herinde som anvender modulet http://www.prestatips.dk/shop/da/prestashop-moduler/16-pacsoft.html til deres Prestashop?

 

Mangler lidt information og hjælp til, hvordan man går T&T nummer retur til Prestashop, så den står ved ordren?

 

Jeg har installeret modulet på en webshop, og den virker også fint fra Prestashop > Pacsoft, men ikke den anden vej mht. T&T nummer.

 

Nogen der kan hjælpe?

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruger Tim's udmærkede Pacsoft modul. 

Der sker ingen tilbageførsel af T&T til PS. Når først modulet har printet din ettiket, så sørger Pacsoft selv for at sende T&T til kunden.

Jeg er enig i, at det havde været rart at få T&T på fakturaen eller på afsendelsesbekræftelsen, men det gør man altså ikke - med mindre man selvfølgelig selv overfører det fra etiketten.

 

Pacsoft tjeneste fra PostDK er i øvrigt en  mærkelig størrelse. Pakket ind i Java fra top til tå, og lukket som Fort Knox.

En af de ret vanskelige opgaver, som jeg måtte løse var, at det er vores logistik i Hillerød som klarer den administrative del af salget, mens varerne pakkes og sendes fra Nykøbing. Dvs. pakke dokumenterne - også fra Pacsoft skal ud på en printer i Nykøbing. Det går som en leg med alt andet end Pacsoft, som næsten ikke kan lokkes til at aflevere noget i en fil. Det kan lade sig gøre, men det er dælme noget bøvl. 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Joo...  Pacsoft (post danmark) sender faktisk Track & Trace oplysningerne tilbage.

 

MEn det er bare ikke hver gang at de bliver automatisk indsat. Normalt bruger vi en zebra 420 labelprinter til at skrive pakkelabels ud med på lageret. Men tilfældigt en dag brugte vi en alm laser printer og så var track and trace indsat automatisk.

 

Vi har nu brugt modulet i vores webshop sexnetto i ca. 3 uger og arbejder på at finde ud af hvor kommunikations fejlen ligger. Jeg vil meget gerne vende tilbage med dette når vi ved mere. Hvis altså andre er interesseret..??

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...