Jump to content

Webshop beginnen


christiaan

Recommended Posts

Ik wil hier een webshop starten, maar ik kan de volgende punten nergens echt duidelijk vinden:

 

- kan je voor verzenden ook een vast bedrag kan doen en niet dat hij kijk naar het aantal producten?

- zit bij het installeren standaard, dat je bij betaling mogelijkheden gewoon met de bank kan overmaken erbij ?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ik wil hier een webshop starten, maar ik kan de volgende punten nergens echt duidelijk vinden:

 

- kan je voor verzenden ook een vast bedrag kan doen en niet dat hij kijk naar het aantal producten?

- zit bij het installeren standaard, dat je bij betaling mogelijkheden gewoon met de bank kan overmaken erbij ?

  1. Ja, dit kun je instellen door 1 gewichtsklasse aan te maken voor de verzender en daar 1 bedrag voor in te stellen.
  2. Ja, er word standaard de module bankwire geïnstalleerd waarmee je na het invullen van je bankgegevens betaling via overboeking mogelijk kunt maken.
Link to comment
Share on other sites

  • Ja, dit kun je instellen door 1 gewichtsklasse aan te maken voor de verzender en daar 1 bedrag voor in te stellen.
  • Ja, er word standaard de module bankwire geïnstalleerd waarmee je na het invullen van je bankgegevens betaling via overboeking mogelijk kunt maken.

Bedankt voor jullie snelle reactie !!

 

En nog 1 vraagje 

Is het altijd verplicht om een account aan te maken voor een bestelling af te ronden ?

 

Had het antwoord al op gevonden op de website van scotpionsworld

Edited by christiaan (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...