Jump to content

[Løst] Hjælp til tilpasning på nyt tema


KimTheMan

Recommended Posts

Hej,

Ja så skete det endelig at jeg tog chancen og købte en nyt tema til shoppen.

 

Jeg havde bare lige glemt at tage højde for at min nuværende tema kører med 3 kolonner og det nye jeg købte kører med 2 kolonner. Og det har i den forbindelse givet mig nogle tilpasningsproblemer.

 

På nedenstående 1 billede der ser man min forside uden en ekstra cms kategori. Og som i ser der står de 3 featured products pænt ved siden af hinanden.

 

image-FA02_53432E1D.jpg
 
 
Går man så videre her til billede nummer 2. Så ser i, at jeg har indsat en ekstra cms kategori. Og nu går der helt ged i opstillingen på features products.
image-CAFD_53432E1D.jpg
 
 
Og det samme er gældende her på billede nummer 3. Hvor det er på udtjekningssiden. Og hvor den ekstra cms kategori stadig er installeret. Så kan i se at teksten "kunder." er helt forskudt. Den skulle jo være henne efter registrerede.
 image-4334_53432E1D.jpg
 
Jeg tænker man må kunne forøge bredden på det midterste vindue (kolonne). Så vil det vel hjælpe?
 
Så er der nogen der ved hvordan jeg gør dette? Eller har en anden god løsning til min problem? Da jeg skal have en cms kategori mere på siden.
 
Og som i kan se her www.ithansen.dk Så er den normalt over i højre side på min shop. 

 

Mvh Kim

Edited by KimTheMan (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Der er tre mulige løsninger:

 

1. Fjern de moduler du har i højre side, så der bliver mere plads til dit indhold i midten = elementer vil sikkert rette sig til og stå som det er tiltænkt i themet nemlig en venstre kolonne og en bred midterkolonne

2. Køb nogle timer hos dem du købte themet hos til at lave themet om til et 3-kolonnes design, hvis du gerne vil beholde de 3 kolonner.

3. Tilpas selv themet, så det opfylder dine behov: Det kræver tilpasninger i templatefiler og css = ikke lige en opgave vi lige kan beskrive for dig, hvordan du kan løse, og jf. punkt 2, så koster det også penge at få rettet hos dem du købte themet hos, fordi det ikke er en "bare lige" opgave.

Link to comment
Share on other sites

Hej,

Ja sad og legede med det og kunne godt se, det nok ikke var helt nemt, da det ikke rigtig hjalp, at jeg fjernede alle højre kolonner. Så kom hurtigt frem til, at jeg ville se om jeg kunne fortryde mit køb og købe nyt tema med 3 kolonner. Og har fået det nye tema så nu lykkes det nok bare med andet tema.

 

Men tak fordi du tog dig tid til at svare. Men havde købt det nye tema inden du svarede. Da min tålmodighed ikke er så stor, når der er noget jeg vil have styr på. 

 

Kim

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...