Jump to content

(LØST) Produktbilleder vises ikke


Salminen77

Recommended Posts

Hej 

 

Jeg har idag købt og installeret dette tema, men jeg kan ikke få produktbillederne vist på forsiden, hellere ikke dem som var på mit gamle forudinstallerede tema med ipod produkterne. Dem har jeg ikke fjernet, da jeg ville se hvordan det så ud i det nye tema. 

 

Jeg får varebeskrivelserne frem med pris og det hele, men i stedet for billede står der bare et stort spørgsmålstegn. Dog virker det i slideren i toppen.

 

Jeg har søgt lidt på problemet, men har ikke kunne finde svar.

 

Er der nogen som har en idé om hvad der kan være galt?

 

Jeg kører med version 1.5.4.1 som er den version som blev installeret i forbindelse med oneclick-installationen. Det skal siges at der virkede på standardtemaet.

 

Mvh. Jon

 

post-609676-0-91373400-1396462312_thumb.png

Edited by Salminen77 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Det ser ud som om det nye tema kræver et andet pixel format på billederne.

Har du fulgt vejledningen til det købte tema, og ændret på billedstørrelser og genereret nye billeder?

 

Hej Torben

 

Beklager det sene svar, men har ikke været hjemme de sidste par dage.

 

Jeg er meget ny indenfor Prestashop og troede man bare kunne uploade et nyt tema, og så spillede alt. :) Men sådan er virkeligheden ikke. Jeg har nu forsøgt mig at følge vejledningen og det volder mig problemer.

 

Jeg har fint fået uploadet temaet igen og skal indstille en masse ting, blandt andet billedstørrelser som du selv skriver. Men så opstår der problemer med modulerne. Der fulgte et modul med temaet og det er også uploadet. Men det skal ligge i "Left Column Blocs", og der kan jeg bare ikke få lov til at lægge det. 

 

Har du eller andre et bud på hvad der kan være galt?

 

Rigtig god weekend :)

 

Mvh. Jon

Link to comment
Share on other sites

..... Men det skal ligge i "Left Column Blocs", og der kan jeg bare ikke få lov til at lægge det. 

 

 

Få lov til? Hvad gør du, og hvad er fejlmeldingen?

 

Husk i øvrigt at regenerere alle billeder efter at du har ændret på størrelserne.

Link to comment
Share on other sites

Du kan bruge modulet Themeinstaller til at installere themet, så laver det alle indstillinger for dig undtagen billederne - dem skal man altid selv rette størrelser på og derefter regenerere.

 

 

Få lov til? Hvad gør du, og hvad er fejlmeldingen?

 

Husk i øvrigt at regenerere alle billeder efter at du har ændret på størrelserne.

 

 
Jeg forsøgte både manuelt og med import/export theme, men jeg må have gjort noget galt. Jeg fik en til at hjælpe mig, så nu spiller det hele. Men hensyn til det med modulet som skulle i "Left Column Blocks", så var det mig som forsøgte at lægge modulet et helt forkert sted. Det skulle være i "Top Of Pages". 
 
Men jeg er nu blevet meget klogere til en anden gang.
 
I skal begge have mange tak for jeres svar. Det var det rigtige svar. Det var bare mig som ikke kunne finde ud af det :)
 
Mvh. Jon
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...