rvzoest Posted April 2, 2014 Share Posted April 2, 2014 (edited) Heeft iemand al getest met de 1.6 vertalingen? De helft is nog in het Engels voor zover ik hier getest hebt. Je kunt de vertalingen redelijk eenvoudig veranderen maar het is aardig nog wat werk. Iemand al ervaringen mee?? Edited April 18, 2014 by rvzoest (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Posted April 7, 2014 Share Posted April 7, 2014 Wij zijn vorige weekend overgegaan naar versie 1.6 en i.d.d. is er iets mis met de vertalingen. Er werd bij ons maar standaard 1 taal geïnstalleerd, het Nederlands. Via ftp heb in alle modules (in de map modules en de map temptaties/modules) waar de map mail in stond, extra een map en(engels) aangemaakt en daar de Nederlandse vertaling naar toe gekopieerd. Vanaf dat moment konden wij de vertalingen aanpassen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mehe Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 Heeft iemand al getest met de 1.6 vertalingen? De helft is nog in het Engels voor zover ik hier getest hebt. Je kunt de vertalingen redelijk eenvoudig veranderen maar het is aardig nog wat werk. Iemand al ervaringen mee?? Inderdaad, meer dan de helft is nog in het Engels, terwijl op de site 85% staat. Hoe kan dit? Iemand enig idee? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rvzoest Posted April 18, 2014 Author Share Posted April 18, 2014 (edited) @Mehe, geen idee waarom slechts 40%(!) vertaald is maar het is gelukkig eenvoudig aan te passen. Verder nog een tip als je je gek zoekt naar module vertalingen als je iets zeker te weten goed vertaald hebt en het komt niet tevoorschijn.. Mijn winkelwagen stond in het Engels, na alles nagekeken te hebben stond deze nog steeds in het Engels?! Vertalingen klopten, obscure blocks nagekeken en vertaald en... niets! Uiteindelijk in Modules de module gereset en... ja hoor de module kwam netjes in het NL. Als je dit doet let op!! De posities van de module word ook gereset zodat deze compleet verkeerd komt te staan (9 van de 10 keer bij mij tenminste). Ik had een testsite opgezet, daar de module positie bekeken en zo weer teruggezet. Succes bij de vertalingen! PS: Het zou erg handig zijn als de taalmodule NL goed werd bijgewerkt, dit kost erg veel extra tijd. Edited April 18, 2014 by rvzoest (see edit history) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts