Jump to content

onderscheid gratis verzenden tussen binnen- en buitenland


Recommended Posts

Onze webwinkel heeft producten die qua gewicht erg verschillen. Wij kunnen daarom een gratis aflevering niet relateren aan het gewicht. Wij hebben daarom gratis verzenden ingesteld vanaf een bepaald aankoop bedrag binnen Nederland. Echter willen we voor het buitenland dit aankoopbedrag verhogen om in aanmerking te kunnen komen voor een gratis verzending.

Kan dit en hoe?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Onze webwinkel heeft producten die qua gewicht erg verschillen. Wij kunnen daarom een gratis aflevering niet relateren aan het gewicht. Wij hebben daarom gratis verzenden ingesteld vanaf een bepaald aankoop bedrag binnen Nederland. Echter willen we voor het buitenland dit aankoopbedrag verhogen om in aanmerking te kunnen komen voor een gratis verzending.

Kan dit en hoe?

Ja, door aparte 'carriers' aan te maken voor Nederlandse zendingen en aparte voor buitenlandse.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Hallo,

 

Alhoewel een oud topic.

Ik heb dit probleem ook en heb dit gedeeltelijk opgelost. Ik heb voor NL ingesteld verzendkosten 6.95 tot 49.99 euro. Vanaf 50 euro is verzenden gratis. Voor Belgie heb ik verzendkosten ingesteld op 13 euro, werkt prima. 

 

Iemand uit NL betaalt 6.95 verzendkosten, uit Belgie 13 euro.

Is de bestelling 50 euro of hoger dan betaalt iemand uit NL of Belgie geen verzendkosten. Dit klopt niet. Ik wil dat iemand uit België gratis verzenden heeft met een bestelling vanaf 80 euro.

 

Ik heb een nieuwe vervoerder aangemaakt en ingesteld dat tot 80 euro er 13 euro betaalt wordt. Dit heb ik ingesteld in het "bereik". Ik heb een nieuw zone Belgie aangemaakt. Via "Landen" heb ik Belgium aan de zone Belgie toegevoegd.

 

Graag assistentie.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...