Jump to content

Genering af robots.txt fil


Trendbox.dk

Recommended Posts

Hej derude

 

Jeg har siddet og arbejdet med et købt tema de sidste par dage, som jeg har installeret via one-click-installation modulet.

 

Jeg har nu i back office kommet til at trykke på 'generer robots.txt fil' og siden er nu forsvundet fra den URL-adresse jeg har angivet. Jeg har i samme omgang slettet de i forvejen installeret URLs. Hvordan kommer jeg videre her fra?  

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår ikke dit spørgsmål/problem

 

Du har vel ikke installeret themet via One Click install, men måske theme installer? One Click install er til selve shopinstallationen.

 

"Jeg har i samme omgang slettet de i forvejen installeret URLs." Hvad mener du med dette?

 

At du genererer en robots.txt fejl bør ikke have indflydelse på, hvordan/om din shop virker - så du nødt til at komme med nogle flere oplysninger, før vi kan forstå, hvad spørgsmålet drejer sig om. Se evt retningslinier her

Link to comment
Share on other sites

Undskylder den dårlige formulering, men var lidt presset i situationen :)

 

Jeg har installeret prestashop version 1.5x via One Click install - og har selvfølgelig installeret det købte theme via Theme Installer!

 

Mit problem løste sig, ved at starte forfra...

 

Jeg klikkede Præferencer > SEO / URLs > Generer robots.txt fil i Back Office. På denne måde blev filmappen automatisk slettet fra hovedmappen og hjemmesiden kunne ikke vises. Så mit spørgsmål gik på, om jeg kunne lave det om igen. Forsøgte at følge flere engelske vejledninger (der var rigelig med hjælp at hente), men uden held.

 

Håber, at jeg har gjort mig forståelig nu.  

 

- Jeppe

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...