Jump to content

(Løst) Kombinations rabatter


TorbenЯune

Recommended Posts

Jeg har behov for at give mængderabat på alle vare i en bestemt gruppe. Rabatten gives når der er valgt et bestemt antal varer f.eks. 5, fra gruppen. 

 

Rabatten skal gives, uanset om man vælger 5 ens varer eller kombinerer 5 forskellige varer i gruppen. 

 

Det sidste - at rabatten skal gives på kombinationer af produkter - kan Prestashop ikke klare med de indbyggede prisregler for varekategori.

 

Jeg har søgt lidt rundt efter et egnet modul, men har ikke fundet noget egnet. Er der nogen som har erfaringer og evt. kan anbefale et godt modul.

 

Jeg kører på Prestashop 1.5.3.1

Edited by TorbenRune (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Jeg har tidligere brugt categoryquantitydiscount fra Presto-Changeo - så vidt jeg ved, findes det også til 1.5.

Jeg har dog afninstalleret det igen nu, da det blokerede for overførsler til e-conomic - ved ikke hvorfor, det var en konflikt der opstod på et tidspunkt, hvor jeg ellers havde haft modulet længe. Men jeg vægtede altså overførsel af ordrer og kunder højere.

 

Da modulet ikke konfliktede med e-conomic modulet, virkede det fortrinligt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har tidligere brugt categoryquantitydiscount fra Presto-Changeo - så vidt jeg ved, findes det også til 1.5.

Jeg har dog afninstalleret det igen nu, da det blokerede for overførsler til e-conomic - ved ikke hvorfor, det var en konflikt der opstod på et tidspunkt, hvor jeg ellers havde haft modulet længe. Men jeg vægtede altså overførsel af ordrer og kunder højere.

 

Da modulet ikke konfliktede med e-conomic modulet, virkede det fortrinligt.

 

Det er nøjagtig den funktionalitet jeg er efter, og det ser ud til at modulet er ajourført op til 1.5.4, så det prøver jeg.

Eneste lille minus er, at det skifter en fil ud i teamet, og jeg kan se, at der i tidligere versioner har været noget bøvl med det.

Jeg prøver. 

Hvis det mod forventning ikke virker, vender jeg tilbage her i tråden. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...