Jump to content

problemer med clear smarty cache


kfasterholdt

Recommended Posts

Hej

 

Jeg er helt ny i det her, og det kan godt være det bare er mig der ikke kan gennemskue det, men har flyttet min shop fra test til den endelige placering, og egentlig så alt ud til at virke i frontend og backoffice, men når jeg så vil cleare cachen får jeg en hel side med fejlmeldinger lignende dette:

 

Warning: file_exists() [function.file-exists]: open_basedir restriction in effect. File(/var/www/hyggetrolden.dk/public_html/cache/smarty/cache/blockbestsellers^3^8^db419f7086092a6cd5c80e71be39176b4709a43f.blockbestsellers.tpl.php/) is not within the allowed path(s): (/var/www/hyggetrolden.dk/:/var/www/tmp/) in /var/www/hyggetrolden.dk/public_html/classes/Tools.php on line 699

 

Jeg har spurgt på den engelske side, men har ikke fået nogen svar, så nu prøver jeg her, hvad kan være gået galt, og hvordan kan jeg rette det?

 

Serverinformation

Serverinformation: Linux #1 SMP Tue May 14 21:18:13 EEST 2013 x86_64

Server software version: Apache

PHP version: 5.3.27

Hukommelsesgrænse: 180M

Maks. udførelsestid: 30

Database information

MySQL version: 5.6.16

MySQL version: InnoDB

Tabel præfix: 1clk_f4eaa654a2cc_

Butiksinformation

PrestaShop version: 1.5.6.2

Butiks URL: http://hyggetrolden.dk/

Navn på temaet, der bruges: default

Mail konfiguration

Mail metode: Du benytter PHP mail() funktion.

Dine oplysninger

Din webbrowser: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/33.0.1750.117 Safari/537.36

 

Samtidig får jeg en fejlmeddelelse når jeg vil gå ind i den danske oversættelse af moduler (f.eks. paypal):

 

Advarsel: Din PHP konfiguration begrænser det maksimale antal af felter i en formular
2000 for max_input_vars.
Anmod venligst din værtsudbyder om at øge denne begrænsning til 2478 mindst eller rediger oversættelsesfilen manuelt.

 

ved ikke om der kan være en sammenhæng.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke en lokal installation - det er en 1 click installation fra unoeuro, som jeg først bare havde som et tilknyttet domæne, men som jeg så har opgraderet og flyttet til et webhotel.  Det fungerede fint før jeg flyttede det.

 

Det eneste jeg har rettet er databasenavn og adgangskode i settings.inc.php  og alt andet ser umiddelbart ud til at fungere fint. Men er i tvivl om der er andet der skal rettes til. Synes jo godt det kunne se ud til at der er et problem med stierne, men kan ikke gennemskue hvor det kan være... 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...