Jump to content

Manglende support på købte moduler !


Michael Wulff

Recommended Posts

Hej 

jeg er ved at bygge en ny webshop og har brugt en hel del tid på projektet,

men er nu løbet ind i problemer med at få siden til at spille som forventet 

efter at jeg har købt moduler for 7-8000 kr. har det desværre vist sig at der er en del af modulerne som ikke virker,, hvilket naturligvis har betydet en del beskeder til prestashoppens suport ..

i starten fik jeg for det meste brugbare svar og hjælp men nu er der tavst i over en uge og problemerne bliver ikke besvaret/løst,, jeg syntes det er meget fustrerende og vil høre om der er andre der har oplevet det samme eller nogen der kan guide mig videre ,,,,, med eller uden prestashop

 

Der er ligeledes ikke svaret på hvor jeg evt. kan få refunderet betalingen for de moduler som ikke virker

eller er utilstrækkelige feks. har jeg en "fatal error" når jeg klikker på bekræft ordre med bankoverførsel og check betaling. 

eller modulet " mail to suplier" som bare viser et "foto" af knapperne til "indstillinger" og der er intet der virker ,,end ikke knapperne ... intet svar fra supporten.. 

 

som nævnt værst af alt er ..ingen svar fra supporten ,, nærmest som om man er blevet banned/udelukket !!

 

Vh Michael 

NB du må gerne svare på [email protected] såfremt du ikke vil svare her

 

Link to comment
Share on other sites

Det lyder voldsomt, at du har købt moduler for 7-8000 kr. Det er da trods alt temmelig mange moduler, da mange af dem jo koster et par hundrede kroner.

 

Du skal huske, at når du køber gennem Presta Addons, så er der det jo forskellige udviklere, der sælger deres moduler, og derfor kan supporten variere meget. Hvis du har betalt med Paypal eller kreditkort kan du gøre indsigelse mod betalingen hos hhv. Paypal eller din bank.

 

Jeg hæfter mig ved, at du skriver at moduler bankoverførsel og check ikke virker. Disse er standard PrestaShop moduler. Er du sikker på, at der ikke er fejl i din basisinstallation af shoppen?

Edited by Prestafan1234 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Det er sådan at man skriver direkte til udvikleren af modulet når man skriver om et konkret produkt. Hvis vedkommende er holdt helt op med at svare, så send en rykker. Hvis der stadigvæk ikke kommer svar så skriv til prestashops support, nogen gange kan man fange dem online, så får man svar med det samme.

 

Jeg har selv et modul på addons, og oplever fra tid til anden af mailen omkring ny support ticket / svar fra kunden ryger i spamfolderen, det kan jo også være tilfældet her.

Link to comment
Share on other sites

Hej Prestafan

ja der er da et par dyre moduler imellem og faktisk så er det samlede beløb over 10.000 inkl themet.

 

Ang. fejlmeddelelsen:

Du har ret i at problemerne der opstår når jeg klikker på "bekræft din ordre" når der er valgt "betaling med check" og "betal med bankoverførsel" ikke er fra et købt modul, de er en  del af standardpakken.

men fejlen er først kommet efter at jeg har fået installeret de andre købte moduler.. jeg tænker derfor at det ikke nødvendigvis er en fejl i standard modulerne...

Det der er problemet er at da jeg spurgte prestashoppen om support for at løse dette fik jeg først at vide at det var noget jeg skulle tale med server folkene (fra scannet) om .. hvilket de ikke var enige i hos scannet.. da jeg igen fik fat i supporten hos prestashop sagde de så at de ikke kunne give support på sitet da der var omprogrameret på siden.....

og mig bekendt så er det eneste omprogramering der er sket udelukkende upload af moduler og theme købt hos dem..

så jeg blev lidt paf over den besked... ..

 

 

Tilbagebetaling for moduler der ikke virker:

Nu er det også sådan at der heldigvis er en del af modulerne jeg købte som virker som de skal..

enkelte af dem er købt som del af en bundle og det er ikke bare at smide det hele ud på en gang

så en 100 tilbagebetaling gennem banken som du nævner er jeg jo ikke interesseret i heller :-)

 

 

Kontakt med supporten:

Det skal siges at jeg havde kontakt med supportten i aftes og fik hjælp til et af modulerne og jeg har set at jeg så IKKE er "udelukket" fra supporten :-)

 

Men problemet/problemerne er ikke løst endnu selv om en af supporterne skiftede hele grundpakken og jeg afventer med at købe de sidste moduler jeg mangler til der er styr på tingene... tør ikke andet..

bare rigtig træls at side og vente og vente når nu jeg gerne vil have mit site i luften snart..

godt at det gamle site stadig kører :-)

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...