Jump to content

[LØST] Kortbetaling i PS's eget OPC mangler?


Runge1980

Recommended Posts

Godaften.

 

Kan ikke rigtigt få det til at passe, at man ikke kan vælge/se betalingskort i Prestashops eget opc modul ved gæste checkud.

 

Står bare man skla logge ind for at se muligheder.

 

Har installeret Quickpay, og opsat dette.

 

Kan dette passe? Syndes lidt det smarte går af det, hvis man alligevel skal oprette sig som bruger.

 

/Lasse

 

 

Edited by Runge1980 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Nu er jeg forvirret - havde du ikke købt Canins OPC modul? Så skal du jo ikke bruge standard PrestaShop, som netop kræver, at kunden klikker Gem før de kan se betalingsmodul. Det er jo hele fidusen i det købte OPC, at man ser alt på én side og klikker Bekræft/Godkend ordre. Har du slået dit købte modul til?

Quickpay er din betalingsgateway - den har ikke noget med OPC at gøre overhovedet.

Edited by Prestafan1234 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hehe... sq godt og se der er en der følger lidt med... thumbs up for det  ;)

 

Fortæller lige den sammenhængende historie, et form for resume af nogle af de andre posts.

 

Jo, jeg har købt et OPC module, fra prstashop market.

Og efter jeg havde gjort det, var der nogle designmæssige ting jeg godt gad var forbedret.

Derfor tog jeg kontakt til designeren Peter bag modulet. Og han var skide flink og sagde det ville han da gerne gøre for mig.

Derefter har vi fejlfundet i et hav af retninger for at få modulet til at virke.

slettet, geninstaleret.osv.

Men der Kør stadig ikke.

Så derfor sagde han jeg skulle afinstallere alt igen (hans eget OPC og Quickpay modulet)

Derefter skulle jeg installere Quickpay og se om jeg kunne ffå det til at virke med PS's eget OPC.

Og her undrede det mig bare man ikke kunne se/vælge betalingskort i deres OPS ved gæste checkud.

Men kan forstå på dit svar det først kommer når man har intastet sine info's og trykket på gem.

 

Fejlen vi stødte på var, at man blev redirected til en konto oprettelses side/login når man trykkede på godkend i Quickpays betalingsvindue. (SE BILLEDE)

Derved få kunden ikke en godkendelse af deres betaling, samt der kommer ikke en ordre inde i shoppen.

 

Og så var der det med testmode. men det tror jeg stadig er løst 

 

/Lasse

Edited by Runge1980 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...