Jump to content

[LØST] Quickpay og OPC problemer!


Runge1980

Recommended Posts

Hej folkens har et STORT problem efterhånden.

 

Har købt http://addons.prestashop.com/en/checkout-modules/6841-one-page-checkout-for-ps-15.html

 

(OG JA JEG HAR EN ANDEN TRÅD HVOR JEG EFTERSPØRGER HJÆLP VEDR OPC PROBLEM?)

bare lige inden der skulle komme en kommentar om dette  :) 

 

Men mit problem er ved at expandere..

 

I forbindelse med det her opc har jeg været i dialog med udvikleren, om nogle små design ændringer.

Han har været skide flink til at hjælpe, og har også kunne tilpasse modulet.

 

Men efter rettelserne kan man ikke gennemføre ordre som kunde. Og nu skriver den så også at betaling er i testmode, når man skal til siden hvor man indtaster kort oplysninger.

 

Troede så at det måske var fordi jeg havde shoppen i testmode hos quickpay, og at dette måske også kunne være skyld i OPC problemet. Men nej  :(

Har aktiveret Quickpay samt intastet alle oplysninger fra Nets/Teller, og alt er ok her.

Har talt med Quickpay på tlf. (nærmest en umulig opgave) og de snakkede noget om at man skulle aktive betalingen inde i Pestashop???

Men har "Aktiveret Butik" for at tjekke dette igennem.

 

Så er der nogle der har det nævnte opc og quickpay, der kunne have en ide om hvad der lige går galt.

 

Min shop er et standard tema version 1.5.4.1

 

 

Hilsen Lasse

Edited by Runge1980 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Genåbner lige tråden...

 

Udvikleren har skrevet flg retur:

 

I spent an hour with debugging and the result is - there must be wrong callback call from quickpay gateway. The validation.php script is not called at all and thus order is not created. Now I disabled OPC module and uploaded stock version of quickpay, and it's still not working, please try it in this setup whether you can get it working

 

Har lige prøvet med alt slået til (Uden testmode) og gennemføre en betaling.

Ryger bare ind på siden login/opretkonto efter jeg har tastet kortinfo i Quickpays betalingsvindue.

Edited by Runge1980 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Jeg tror, det bedste vil være at lave en ren installation af version 1.5.4 uden evt. ekstra moduler, købt theme osv. et andet sted (evt. subdomæne) og teste med OPC modulet og Quickpay. Jeg har installeret flere shops med denne PS version, Quickpay og OPC, som virker. Måske er det en fejl i din installation.

Link to comment
Share on other sites

Hej prestafan.

 

Den skulle gerne være helt "ren"  ;)

Men tror jeg har fundet fejlen.

 

Går jeg ind i Quickpay => Værktøjer => Test-suite => Test Callback

 

Kommer der en fejl. Den siger: Callbackurl ikke angivet - Callbackurl skal angives.

Med hvad er det, og hvordan skal det defineres?

 

/Lasse :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...