Jump to content

fejl i forbindelse med oversætning af mails.


wrgamers.dk

Recommended Posts

Hej alle sammen.

 

Min shop er begyndt at opføre sig underligt.

 

Ud af det blå kunne jeg ikke oversætte mine mails skabeloner mere. jeg får følgende fejl i backend.

 

  • A mail directory exists for da but not for English in /themes/PRS050103/modules/belvg_preorderproducts/mails/da/
  • A mail directory exists for da but not for English in /themes/PRS050103/modules/blocknewsletter/mails/da/
  • A mail directory exists for da but not for English in /themes/PRS050103/modules/blockwishlist/mails/da/
  • A mail directory exists for da but not for English in /themes/PRS050103/modules/followup/mails/da/
  • A mail directory exists for da but not for English in /themes/PRS050103/modules/mailalerts/mails/da/
  • A mail directory exists for da but not for English in /themes/PRS050103/modules/referralprogram/mails/da/
  • A mail directory exists for da but not for English in /themes/PRS050103/modules/sendtoafriend/mails/da/

 

og denne fejl unde fanerne. 

 

There was a problem getting the mail files.
English language files must exist in /home/wrgamers/public_html/themes/PRS050103/mails/en/ folder

 

Jeg kan få fejlen til at forsvinde ved at slette alle mail mapperne under mit themes og så får jeg alle mine skabeloner tilbage. og jeg kan ændre i dem alle sammen. Problemet er så bare at når jeg så gemmer mine oversatte skabeloner kommer de her mail mapper tilbage under der forskelige moduler i themes og så får jeg samme fejl igen.

 

Er der nogen af jer der har været udsat for det samme eller tilsvarende?

Link to comment
Share on other sites

Ved ikke hvor du prøver at oversætte fra men jeg har problemer med når jeg oversætter mails fra BO så fucker den hele shoppen op - og formateringen i mails

Mit er løst ved ikke at lave oversættelserne fra BO men istedet direkte i filerne ved FTP jeg kører version 1.5.5 ved ikke om det er det samme du gør eller om det er en bug i versionen

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...