Jump to content

( LØST ) Fejlbesked i upload af billede


Salminen77

Recommended Posts

Hej 

 

Når jeg forsøger at uploade et billede til et produkt, så får jeg en rød bjælke i bunden med et stort kryds i en rød ring og teksten UNDEFINED.

 

Er der nogen som har en idé om hvorfor jeg får denne besked? Billedet er et jpeg og det fylder kun 84 kb, så det burde ikke være noget med typen eller størrelsen.

 

Mvh. Jon

Edited by Salminen77 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Jeg går ud fra, at du benytter en af de seneste versioner af PrestaShop?

 

Løsningen er her: https://github.com/PrestaShop/PrestaShop/commit/2a1c991612c7b7d48f819b55f31218c93c5509fd

 

Jeg forsøgte ovenstående igår uden held.

 

Jeg har nu opgraderet til version 1.5.6.2, men jeg har stadig det samme problem med at den skriver " UNDEFINED"   :(

 

Er der andre som oplever problemet?

 

God søndag til alle :)

 

EDIT: Det ser ud til at jeg godt kan få det til at virke i Internet Explorer. Men i Google Chrome får jeg problemet. Lidt ærgeligt, da jeg stort set kun bruger Google Chrome.

 

Mvh. Jon

Edited by Salminen77 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

EDIT: Det ser ud til at jeg godt kan få det til at virke i Internet Explorer. Men i Google Chrome får jeg problemet. Lidt ærgeligt, da jeg stort set kun bruger Google Chrome.

Har du prøvet at slette browserdata (cahce m.m.) i Chrome?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Hej

 

Jeg er lige statet d.d. på Prestashop..

 

Men når jeg vil uploade billeder, kommer der ikke noget frem, heller ikke en infobjælke i rød om det. Navnet på filen forsvinder blot i baren?????

Denne tråd er løst, så du bør oprette en ny tråd med din fejl - husk også at oplyse om version. Den oprindelige tråd vedrører version 1.5 og hvis du bruger 1.6, er det slet ikke sikkert, at det er samme fejl.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...