Jump to content

PROBLEM! Slettet alle ordre statusser [Løst]


ramlov

Recommended Posts

Hej

 

Jeg ville gerne lave så jeg havde mine egne ordre statusser og ikke dem der som standard var med. Så jeg slettede alle de gamle.

 

Nu har jeg så tilføjet nogle nye som alle har ID der var højre end de gamle.

 

Det skulle jeg ikke have gjort. Nu kan man ikke længere udføre ordre pga. fejlen

"throw new PrestaShopException('Can\'t load Order state status');"

 

Jeg har ingen anelse om hvordan jeg fixer det og kan intet finde på google eller på prestashops forum.

 

For at se hele fejlrapporten tryk her: http://a-lys.dk/module/bankwire/validation

 

Håber der er en der kan hjælpe. Bruger prestashop 1.5.6.0

 

Venlig hilsen

Jacob

 

 

Edited by ramlov (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Det er jo ikke en fil men ligger i databasen. Hvis du ikke har et webhotel der laver backup skal du nok overveje at finde et nyt. Fremover tager du sikkerhed langt mere seriøst.

Link to comment
Share on other sites

Hej...

 

Mit webhotel tager backup hver dag og gemmer dem i 7 dage.

 

Dog er det slet ikke nødvendigt. Jeg fandt ud af at jeg kunne gå ind i min SQL database over mit webhotel og ændre manuelt i hvilke ID nummer de havde og tilføje til at jeg kom på det antal jeg skulle.

 

Altså ingen grund til at ødelægge det arbejde jeg havde lavet efter fejlen, hvilket ville være sket hvis jeg havde gendannet efter back up ;)

 

Jeg havde slettet dem fordi jeg var træt af at der var så mange og ikke rigtig kunne få det til at virke med at deaktivere de automatiske mails. Jeg havde testet at alt virkede på de test ordre jeg havde lavet og det var super!

Jeg havde ikke regnet med at det ville give problemer i forhold til udførselsen af ordre.

 

Synes selv at jeg har været forsigtig. Viste ikke at man kunne slette så vigtige data.

 

Vh

Jacob

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...