Jump to content

[Løst] Kender i dette modul? Add to Cart Popup


KimTheMan

Recommended Posts

Hej,

Jeg er på udkig efter sådan et modul "Add to Cart Popup". Og har i den forbindelse fundet dette:

http://addons.prestashop.com/en/front-office-features-prestashop-modules/8095-add-to-cart-popup.html

 

Og det skulle gerne virke på min 1.5.4.1 version.

 

Nogen der har erfaringer med det modul?

 

Nogen der ved om der findes lign. moduler?

 

Ved der er mange for og imod sådan noget popup. Men tror der er mange, der ikke når til min kurv, efter de har tilføjet noget til denne (har kigget lidt i backoffice samt google analytics).

 

Og da jeg ikke selv er en haj til kodning osv. Og ej heller vil smide en masse penge i det pt. Så søger jeg en nem og enkel løsning, der kan hjælpe kunden frem til købet hvis de f.eks. overser kurven oppe i højre hjørne.

 

Så overvejer ovenstående modul og ser om der sker en forandring. Men ville da lige høre om andre har erfaringer med dette eller kender andet/ andre muligheder.

 

Mvh. Kim

 

 

Edited by KimTheMan (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hej Kim

 

Købte modulet i sidste uge. Pt. virker det ikke, og udviklerne kigger på det.

Jeg har været i dialog med udvikleren inden køb for at sikre mig at det virkede på version 1.5.6.1

og at jeg kunne rette de ting som jeg skulle bruge, bl.a. vil jeg bruge modulet til at advisere mine 

kunder ifm. ferier og specielle tilbud/events.

 

Jeg ville lige holde hesten et øjeblik med dette modul, men der findes også "modal cart" har du set på det.

 

Carsten

Link to comment
Share on other sites

Hej,

xlpiger, du skriver:

"Jeg har været i dialog med udvikleren inden køb for at sikre mig at det virkede på version 1.5.6.1

og at jeg kunne rette de ting som jeg skulle bruge, bl.a. vil jeg bruge modulet til at advisere mine 

kunder ifm. ferier og specielle tilbud/events."

 

Mener da "kun" modulet gælder popup efter at have lagt vare i kurv. Ud fra hvad der står på deres indkøbsside skulle dette modul da ikke kunne bruges til andet?

 

Kiggede på "modal cart" Men det koster også det dobbelte. Så synes det var for meget.

 

Aupino kiggede på det modul men kan ikke det sprog og stod det virkede med 1.5 versionen. Og bruger 1.5.4.1 så turde ikke tage chancen.

 

Så det endte med, jeg alligevel købte det jeg havde kig på fra starten. Og det ser ud til at virke fint. Dog vil jeg gerne ændre de varer, der vises i popup vinduet. Men opretter en ny tråd omkring dette om lidt.

 

Men tak for jeres tid og hjælp.

 

Mvh. Kim

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...