Jump to content

3 problemen waar ik tegen aan loop


Recommended Posts

1 hoe stel ik mijn vervoerder in op 6,75 hij geef nu 12,10 aan ik heb al zitten kijken naar instellingen maar zie dat nou niet echt zitten.

 

2 ik wil me algemeen voorwaarden er in zetten maar kan de module hier van niet vinden. waar het in moet. klanten moeten deze wel aan vinken in me shop maar als die er niet is 

 

3 ik wil ideal betalingen hebben, ik het al een pakket bij ing basic van mijn andere webshop hoe pas ik deze aan. 

Edited by eurokipp (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

1 hoe stel ik mijn vervoerder in op 6,75 hij geef nu 12,10 aan ik heb al zitten kijken naar instellingen maar zie dat nou niet echt zitten.

 

2 ik wil me algemeen voorwaarden er in zetten maar kan de module hier van niet vinden. waar het in moet. klanten moeten deze wel aan vinken in me shop maar als die er niet is 

 

3 ik wil ideal betalingen hebben, ik het al een pakket bij ing basic van mijn andere webshop hoe pas ik deze aan. 

 

Is er echt niemand die kan helpen, 150.000 webshops en niemand iedereen.

 

Nummer 2 is op gelost nummer 3 blijf fouten geven en nummer 1 wat ik ook aan pas, het maak niet uit hij blijf 12.10 of 15.90 en zelf over de 30 aan geven. kan ik geen standaard prijs in vullen of zo ergens   

Link to comment
Share on other sites

Zorg voor je verzending dat bij afhandelingskosten niks staat. Zoals de eerste screenshot. Bij de vervoerders vul je wel bedragen in.

 

Bij de vervoerder vul je wel bedragen in. Ikzelf verstuur gratis vanaf € 189,- binnen Nederland. Dit heb ik zo ingesteld als in de tweede screenshot. Bedragen moeten daar excl BTW ingevuld worden.

 

post-74668-0-72909900-1390476047_thumb.jpg

post-74668-0-82162100-1390476105_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Zorg voor je verzending dat bij afhandelingskosten niks staat. Zoals de eerste screenshot. Bij de vervoerders vul je wel bedragen in.

 

Bij de vervoerder vul je wel bedragen in. Ikzelf verstuur gratis vanaf € 189,- binnen Nederland. Dit heb ik zo ingesteld als in de tweede screenshot. Bedragen moeten daar excl BTW ingevuld worden.

 

Bedankt

nu ik het zo in gevuld hebt zijn de verzend kosten gratis en is er geen vervoeder meer aanwezig. 

het staat precies zo. 

Link to comment
Share on other sites

Bedankt

nu ik het zo in gevuld hebt zijn de verzend kosten gratis en is er geen vervoeder meer aanwezig. 

het staat preci

 

Vervoeders geactiveerd voor de landen en regio's?

Ik heb 4 actieve regio's (zoals PostNL hanteerd:

- EUR1, EUR2, EUR3 met verschillende landen en verzendtarieven

- Regio Nederland, met land Nederland erin. Voor Nederlands tarief.

 

Ik heb volgens mij alles gekoppeld in winkelwagen zie ik nu wel post.nl staan met 6,95 maar ga ik door naar verzending zeg hij dat tie geen vervoerder beschikbaar is. 

 

 

Ik ben er uit heb alles na gekeken en had sommige pagina's nog niet gelinkt met elkaar nu doet hij het wel hoop ik.

alleen als ik nu zeg 3 dingen bestel uit 3 verschillende catalogen telt hij voor elke artikel 6,95 = 20,85  voor zeg maar een bestelling en dat moet dus gewoon 6,95 blijven is hier ook nog wat aan te doen.  Dat gewoon bij een bestelling van 3a 4 producten 6,95 blijft.

 

 

 

Edited by eurokipp (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...