Jump to content

Par timers hjælp til nybegynder


mikkel72

Recommended Posts

 

Hej 

 

Jeg ville hører om der er en på sjælland der evt. gider at hjælpe mig lidt i gang med at bruge Prestashop.

 

Jeg har købt den bog der findes, men det er vel lidt out of date, og lige umiddelbart ikke specielt hjælpbar for mig.

 

Jeg tænker det lidt drejer sig om et par timer, evt. mod lidt betaling. Du skal lige vise mig lidt om brug for moduler og lidt design ændringer, altså sådan rimelig basic stof. 

 

Jeg kommer gerne til dig hvis du bor på sjælland, men du er også velkommen hos mig her i sorø.

 

Ring eller skriv til mig hvis du kan hjælpe mig ;-)

 

Mvh.

Mikkel ( 42 70 70 60 )

Link to comment
Share on other sites

Hej Mikkel.

 

Umiddelbart er Prestashop rimelig simpelt, og jeg vil egentlig bare foreslå dig at sidde og nørde lidt med de forskellige funktioner.

Der findes RIGTIG mange små guides til at ændre de forskellige ting, så hvis du er i tvivl, så vil jeg bare foreslå at bruge Google, og søge i forummer om andre der har haft det samme problem.

 

Jeg sidder selv lidt og leger med Prestashop og alle dets muligheder.

 

Mvh Michael

Link to comment
Share on other sites

 

Hej Michael

 

Tak for dit svar.

Det er lykkes mig at få hul på bylden.

Det viste sig jeg har haft en fejl i min første installation/database som gjorde jeg stortset ingen ting kunne fortage mig i backoffice. Kunne ikke oprette varer, kategorier, bruge modulerne, osv. Så jeg kunne ikke forstå at alle steder jeg læste der skrev alle at Prestashop var så nemt og simpelt ;-)

Men heldigvis crashed hele installationen igår efter jeg fik klikket på et eller andet i backoffice (error500), hvorefter jeg slettet alt på min server og i min database, lagde det op igen samt lavet en ny .htaccess fil, og nu virker alt tilsyneladende.

 

Jeg skal sikkert nok ramme ind i alle mulige andre problemer, men lige for nu kører det.

 

Mvh.Mikkel

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...