Jump to content

Probleem met internet Explorer


Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Mijn website ( www.tenttogo.nl )begint mooi vorm te krijgen, maar helaas ben ik op een groot probleem gestuit. Normaal doe ik alles in safari en chrome. Nu heb ik me windows laptop bj 2009 erbij gepakt en krijg ik problemen met internet explorer. Ik gebruik Prestashop 1.5.6.1 in combinatie met een zelf samengesteld theme. Ik denk niet dat het probleem aan het theme ligt.

 

Het probleem:

 

Als ik mijn webshop in internet explorer open is alles goed en duidelijk zichtbaar. Als ik dan 2seconden wacht verspringen al mijn afbeeldingen van grote en worden het vraagtekens. Voor mij niet erg want ik gebruik toch nooit explorer maar veel van mijn klanten zullen het wel gaan gebruiken. Dus indirect wel erg.

 

Ik heb nog 2 andere probleempjes 1 met vertaling van de knoppen en een kleine verspringen het laatste is niet heel erg maar staat wel slordig. Maar ik denk dat ik dat op een ander topic moet openen.

 

Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt.

 

 

Link to comment
Share on other sites

ik ken dit probleem. Na een update van ie11 naar ie11.0.2 verleden week ook dit fenomeen. Eigenlijk met iedere prestashop heb ik dit probleem. Ook op verschillende pc met dezelfde versie. Probleem veel klanten gebruiken ie11. Maar wat is de oplossing.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...