Jump to content

LØST! Nyt Theme (fra Presta/templatemonster) i 1.5.6.1


chritte

Recommended Posts

Hej Allesammen!

 

Håber der er en venlig sjæl eller 2 der kan hjælpe mig.  :)

 

Jeg skal lave en ny butik med prestashop og har downloadet version 1.5.6.1. Den kører perfekt, men jeg vil gerne ligge et nyt tema / theme ind.

 

Jeg har tidligere skiftet tema i prestashop uden problemer, men det var en ældre version og et theme som lå tæt op af originalen/default.

 

Denne gang vil jeg gerne lavet noget lidt anderledes og har derfor købt et nyt tema hos Prestashop/Templatemonster. Her er layoutet dog noget anderledes. 

 

Iflg. den vejledning jeg fik fra dem sammen med filen, var at jeg bare skulle udpakke den og smide den ind i themes mappen. Det har jeg gjort, men den dukker ikke op under tema i backoffice som de plejer.

 

Jeg har prøvet at gå ned i undermappen i den fil/mappe jeg har modtaget og fundet en mappe som også hedder theme og lagt den direkte ind i themes mappen - Så ændrer den sig i farver og overskrifter osv., men stadig næsten samme layout og billeder osv. som i default og tilsyneladende en anelse bredere i bunden i forhold til footer. Denne mappe fylder ca 6 mb, men hele zip filen/mappen jeg fik tilsendt fylder over 60mb? Men på den måde dukker den godt nok op i backoffice og tilsyneladende også med det rigtige layout på billedet, men ser som sagt ikke rigtigt ud på selve siden.. 

 

Der er også en source mappe med som er pakket som zip fil separat og som er passwordbeskyttet - den har de medsendt et password til, men er lidt i tvivl hvad jeg skal gøre med den og om hvad jeg skal gøre herfra....?  :blush:

 

Noget der har prøvet at installere sådan et eller ved hvordan jeg skal gøre...? Burde været et theme til den nye version iflg. deres hjemmeside, men kan ikke se det nogen steder i den fil jeg har modtaget, men er sgu mange penge hvis jeg ikke kan bruge den..

 

Mange tak!

post-427572-0-99138500-1389798119_thumb.jpg

post-427572-0-57062000-1389798123_thumb.png

Edited by chritte (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Læs dokumentationen til themet (du skal udpakke mappen med alle filer først), her står udførlig vejledning til både manuel og automatisk installation.

 

 

Hej Prestafan

 

Mange tak - Men den mappe der følger med som hedder "documentation" indeholder kun et link til en side hvor man (tilsyneladende) skal kunne linke sig videre, men dette link virker ikke, så har ingen dokumentation fået..?

Link to comment
Share on other sites

Så prøv at skrive til Templatemonster via deres live chat. Jeg installerede selv lige et theme for en kunde forleden, hvor de havde glemt at inkludere modulhooks i dokumentationen. Fra jeg skrev til dem via livechat, gik der maks. to timer, før jeg modtog opdateret dokumentation.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...